FANDOM

A 2. osztag (二番隊, nibantai) a Gotei 13 egyik őrosztaga, melynek kapitánya Verashu Suwun.

Az osztag feladatköreSzerkesztés

Lévén az Onmitsukidou a 2. osztag hatásköre alá tartozik, ezért a feladataik is szorosan összefüggenek. Az osztag öt legmagasabb ranggal bíró tisztje egyaránt elfoglal egy-egy parancsnoki pozíciót a Titkos Alakulat öt egységében.

Az osztag szimbólumaSzerkesztés

Az osztag jelképe a tulipán, ami a "Semmit se keress" jelentéssel bír. Az osztag fegyelmezettségére és a személyes célok mellékletességére utal.2
Kapitány: Fon Kaito
Hadnagy: -

Az osztag történeteSzerkesztés

  • Soifon helyét Ryo Himoto vette át, aki viszont csak ideiglenesen vállalta a pozíciót. Maga mellé Mina Tanakot fogadta hadnagynak.
  • A kapitányi pozíciót ezután Kotegoha Karioto vette át a főkapitány ajánlásával. Pályafutása nem tartott sokáig alkalmatlansága miatt; egy küldetése után elterjedt az a pletyka, hogy halálát lelte, hirtelen eltűnésének valódi oka viszont leváltásra kerülése. Pályafutását azóta a mai napig a Kivégző alakulatban folytatja.
  • Az Onmitsukidou következő kapitánya Shouboushi Naraku lett. A Shouboushi nemesi családból már több kapitány is kikerült; ő maga akkoriban a Nyomkövető egység (mára Névtelen egység) parancsnoka volt. Akiyama Akane kapitányt kérte meg, hogy terjessze elő kérését a főkapitány előtt, miszerint szeretné a már évekkel ezelőtt elért bankai-át bemutatni az alkalmassági vizsga keretében. A vizsga sikerességét bizonyította, hogy Ken Aruya, az akkori főkapitány kinevezte őt az osztag kapitányának.
  • Pályája szépen ívelt felfelé, méltó elismerésre tett szert az Onmitsukidou főparancsnokaként, s évekig úgy tűnt, nem lesznek további gondok a 2. osztag kapitányi pozícióját illetően. Közbeszólt viszont Naraku vaizarddá válása; természetesen igyekezett a balesetet titokban tartani mindaddig, amíg lehetett.
  • Az osztag akkori hadnagya betegeskedni kellett, az őt felváltó Tanaka Hitoshi pedig gyakorlatilag pár hét után lemondott pozíciójáról a nagyobb hatalom érdekében. Miután senki nem volt képes elvégezni hadnagyi teendőket, a pozíciót Sakai Kotomi kapta meg, aki akkor az Internálási egység parancsnoka volt. A lánynak kemény hónapokkal kellett szembenéznie, hiszen Naraku akkortájt megszűnt a felelősségteljes, erős kapitánynak lenni, aki ezelőtt volt, vélhetőleg a belső hollowjával történő viaskodás miatt. Így Kotomi egymaga intézte a hadnagyi, valamint a kapitányi teendőket is.
  • Naraku vaizardságára egy tragédia során derült fény. A kapitányból kitört belső hollowja, s még új hadnagyára is rátámadt. Megmentését, valamint Naraku visszaverését Verashu Suwun, valamint Ninomiya Mitsuko intézték; ekkor Suwun bankai-ára is fény derült, a pókok pedig elegendőek voltak ahhoz, hogy visszaszorítsák a kígyót. Megölniük azonban nem sikerült, a vaizard megtalálta a módját, hogy az Emberek világába meneküljön. Az esetet megannyi tiszt is végignézte, s rengetegen haltak meg Naraku belső hollowjának köszönhetően. Az osztag igazi, nagy tragédiája az akkor történtek.
  • Naraku helyét szinte azonnal átvette Verashu Suwun, miután bizonyította alkalmasságát a vizsgán. Mivel látta az akkor és ott történteket, úgy érezte, szükség van egy olyan személyre, aki képes egy ilyen mértékű felelősséget elvállalni. Hadnagyával a mai napig azon dolgoznak, hogy visszaállítsák az osztag dicsőségét.

Az osztag volt tisztjeiSzerkesztés

Shouboushi Naraku (ex-kapitány)
Kamioka Rosa (a Névtelen egység volt parancsnoka)
Hayakawa Tasumi (volt 6. tiszt)
Yamasaki Shizuka (a Névtelen egység volt parancsnoka)