FANDOM

Annabelle Kemp
Annabelle
Kanji ケンプアンナベッレ (katakana, nem használja)
Adatok
Született 07. 07.
Kor 106 éves
Faj Shinigami
Nem
Magasság 172cm
Súly kényes a súlyára
Hajszín sötétbarna
Szemszín barna
Bőrszín fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek smink, kimonó
kontyba fogott haj
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás 6. osztag tisztje
Korábbi foglalkozás 4. tiszt
Partner Yurenai Mistique
Korábbi partner(ek) Nara Shiratori
Személyes információk
Családi állapot egyedülálló(?)
Zanpakutō
Shikai Balerina

Annabelle Kemp, Shinigami, a 6. osztag 4. tisztje. Keleten: Kemp Annabelle (átírással: ケンプアンナベッレ).

Források:Szerkesztés

Kinézet: Nico Robin - One Piece
Character theme song: Memoirs of a Geisha Soundtrack - Becoming a Geisha
Battle theme song: Memoirs of a Geisha Soundtrack - Journey to Hanamachi

Magas (172 cm), vékony testalkatú, európai nő. Barna szemeivel szinte bárkit levesz a lábáról nagyobb megerőltetések nélkül. Hosszú, egyenes, sötétbarna haját általában kontyban hordja, melybe előszeretettel tűzdel díszes tűket. Rózsaszínes arcát napi rendszerességgel festi, általában élénk színekkel. Legtöbbször karcsú testalkatát, s női adottságait még jobban kiemeli – a néha talán túlzottan is- csinos kimonókkal (ám csak akkor, ha épp nincs szolgálatban; akkor a szokásos shinigami uniformist hordja).
Kedveli a harsány színeket, főleg a vöröset. Bevallása szerint, csak a szenvedélyes színekkel lehet hatni a férfiszívre. Ugyanis imád kisebb játékokba bonyolódni az erősebbik nemmel. Szeret merész lenni. Ismer minden praktikát, mivel képes az ujja köré csavarni „áldozatait”. Furfangosnak, és ravasznak tartja magát. Gátlástalan. Talán kissé gőgös és öntelt (lehet kalandos élete és tudása miatt). Tanult és eszes nő. Tisztelettudó és higgadt másokkal. Elsőnek igyekszik kiismerni az embert, s csak aztán lép. Megfontolt és kiegyensúlyozott, nehezen lehet kihozni a sodrából. Szeret szórakozni, ám fontosnak véli a ranglétrán való feljebbjutást; ha kell, ezért megtesz bármit.
Hobbyja incselkedni a férfiakkal, kedvenc ételei a marhasteak, sushi és a rizs.

TörténeteSzerkesztés

Emberi életeSzerkesztés

1904. július 07.-én született, Angliában. Londonban élt és tanult. Édesapja gróf család fia, édesanyja jómódú földbirtokos lánya volt. Apját érdekelte a tudományok sokszínűsége, legfőképp a földrajz. Fiatal korában rengeteget utazott, több nyelven is beszélt. A szülők házassága után, nem sok idő maradt hobbijára, ugyanis nem sokkal később megszületett lányuk, Annabelle.

Talán a kor legnagyszerűbb oktatásának örvendhetett. 8 évesen olvasott és számolt. 12 évesen már folyamatosan beszélt latinul –anyanyelvén, az angolon kívül-. Tanult zongorázni és hegedülni. Szülei mindig is nagy büszkeséggel figyelték cseperedését. 14 éves korában apja hatására egyre több időt szentelt a földrajz tanulmányozására. Mivel az apa is járta a világot, úgy határozott a lány, hogy követni fogja példáját. Kb. 15-16 éves korában a város legnagyobb –és talán egyetlen- könyvtárában felfedezett egy érdekes olvasmányt. A latin tanulásnak akkor igen nagy hasznát vehette, ugyanis az a könyv azon a nyelven íródott. Népi hiedelmeket, legendákat dolgozott fel. Érdekes történetek, furcsa szellemjárások, megmagyarázhatatlan lidércnyomások álltak benne. A lánynak annyira megtetszett az a könyv, hogy tovább kutatott abban reménykedve, hogy ahhoz hasonlóakat még találhat.
Annabelle emberként

Emberként.

Teljesen magával ragadta ez a „műfaj”, majd rá egy évvel szelleműzőként tevékenykedett. Kitanulta a szakmáját, szinte tökéletesre fejlesztette tudását. A városban is többször akadt felkérése, de a kor embere boszorkánynak kiáltotta, ezért ki akarták végezni. Hamarosan úgy döntött, menekülőre fogja. 17 és fél évesen belépett szülei hatalmas otthonába, elbúcsúzott, majd némi kis pénzzel és pár szükségesnek vélt holmival elhagyta családja birtokát, végleg. A legelső hajóra felszállva, egyenesen Németországig jutott. Itt csak pár hónapot töltött el. Ekkor támadt az ötlete, hogy a két szenvedélyét összeköti, így hátralevő életében körbejárja a világot, és továbbra is űzni fogja különös munkáját. Talpraesettségének köszönhetően, mindig kimászott a slamasztikából. Megjárta Németországot, Oroszországot és Keletre is kijutott. 20 évesen egy mongol törzshöz csapódott. A hegyekben időzve, szorgalmasan írta naplóját, amiben feljegyezte kalandjait, és persze az egyes népek hitvallását és szertartásait. Mongoli ideiglenes letelepedésekor már elmondhatta, hogy több nyelven képes volt megértetni magát. Egy év eltelte után, már érezte, hogy tovább kell állnia, ezért még keletebbre vette az irányt. Vándorlásai közben fejlesztette ugyan szelleműző képességeit, de az utazgatás jobban előtérbe helyeződött. A majdnem 25. életévét betöltő fiatal nő, eljutott az óceánig, ahol egy kereskedő hajóra –potyautasként- felszállhatott. A raktárhelyiségben meghúzva magát, várta kíváncsian hol kötnek ki. Az uticél nem más volt, mint Japán. Az utazás beletelt jó pár napba, aminek súlyos következményei lettek. A hajón ismeretlen kór ütött ki, amit a nő is elkaphatott. Utazásai közben ugyan rengeteg trükköt tanult, hogyan lehet átvészelni a szörnyű nyavalyákat, de ez kifogott rajta. Hamarosan a kór egyre több áldozatot követelt, így nem tehettek mást, mint hogy a megmaradt legénység a mély óceánba temeti az elhullottakat. Ennek következtében Annabelle kezdett egyre jobban megrémülni. Napok múlva kikötött a hajó Japán partjain, ami végzetes hiba volt. A terjengő kór híre eljutott valahogyan a szigetországba, így a fogadóbizottság kézrázás helyett fegyverekkel üdvözölte a megmaradt legénységet. Próbáltak ugyan néhányan elmenekülni, de hasztalan volt. A nő már tudta, mi vár rá, és a vég elől sem menekült. Azon a napon, különös és izgalmas életének vége szakadt. Egy fülledt nyári napon, július 7.-én, Japán partjain kivégezték. Talán a sors iróniája volt, de úgy látszott, hogy hihetetlen életének a Túlvilágon sem szakadt vége...

Rukongai-i évekSzerkesztés

Élete véget ért. Vagy kivégzése napján, azaz 25. életévét betöltve kezdődött el? Nem érzett semmi különöset, de még ő sem gondolhatta, hogy a halál után is van élet. Ugyan úgy találta magát. Ugyan az a ruha, ugyan az a táska a hátán, ami a naplóját rejtette, csak a környezet volt más. Bár itt is égette a homok, mégsem olyan emberekkel találta szemben magát, mint akik a parton fogadták. Egyelőre csak sejtései voltak a történésekkel kapcsolatban, de a „vándorösztöne” nem hagyott alább, így rögtön neki is vágott a hely felderítéséhez.
Pár napi vándorlás után, mivel nem lett okosabb, ezért egy családhoz fordult segítségért. Kedvesen bántak vele, pedig tapasztalatainak teljesen ellent mondott. A japánok furcsállták és igen csúnya megjegyzéseket tettek a kinézetére. Nem tehetett róla, hogy európai volt. Viszont ez a család más volt a többivel ellentétben. Néhány napra még meghívást is kapott. Lassacskán kezdte megérteni a helyzetet, és különösebben nem volt meglepve. Talán az életében tapasztalt sok furcsaság miatt.
Egyik nap valami különös dolog érte. Hatalmas éhségre ébredt. Aggódva kérte ki a család véleményét. Az akkor otthon tartózkodó férfi elmesélte pontosan mi is megy végbe rajta. A tökéletes beszámolót csak azért tudta biztosítani, mert vele is megtörtént egyszer. Ugyanis a férfi Shinigamiként szolgált. A Shinigami életről is részletes tudósítást kaphatott a nő. Ezeknek az információknak a birtokában úgy határozott, hogy shinigaminak áll.

Shinigami életeSzerkesztés

Mivel már volt ismeretsége, ezért a Lélektovábbképző Akadémia tanulói közé könnyebben kerülhetett be, de visszaütött, hogy többet kellett letennie az asztalra és alaposabban figyelték. Habár életében is foglalkozott egyfajta mágiával, mégsem ment egykönnyen a Shinigami sötét mágiáinak elsajátítása. Különös módon, a vívások és a harcok meglepően jól mentek neki. Talán évfolyamának második legjobbja volt a női shinigami jelöltek közül. Lehet közrejátszott a férfi rengeteg segítsége is. A kínkeserves edzések egyre magasabb szintre emelték harctudását.

A záróvizsga egyre közeledett, de akárhogy is igyekezett, kardját megidézni sehogy se tudta. Igaz el volt keseredve, de bizakodott, hogy a vizsga napján sikerrel jár. Így is lett. A vizsgát sikeresen zárta, ezért shinigamivá válhatott. Az első küldetésén –mint újonc- szembekerült élete legelső hús-vér Hollow-jával. Már sok szellemmel találkozott, de azt a monstrumot semmihez sem tudta hasonlítani. Társaival összefogva sikeresen bekerítették a szörnyet, majd eltörölték a föld felszínéről.
Ann

Kedvenc időtöltése.

Ezekben a napokban a 6. osztagban szolgál, mint 4. tiszt. Küldetései során egy különös véletlennek köszönhető, hogy ismeretségre lépett Nasi-val (akit Nuri Woong néven ismerhet), ugyanis karakurai őrjárata közben egy hollow megjelenését érzékelte, majd a parkban unalmasan henyélő fiú felé haladt. Hogy ne essen bántódása a fiúnak, ezért összecsapásra került sor, mely a szörny kiirtásával végződött. A kalamajka után végül együtt meglátogatták a Geloof kastély csodálatos környékét. A hattyúetetés közepette pedig Anna ráébredt arra, hogy ilyen kedves, és különleges férfival még sosem találkozott, ezért egyfajta imádattal viszonyul személyéhez, de csak annyira, amennyire azt a gésa élet engedi. Épp ezért egyelőre csak egy alkalommal találkozhatott vele, hiszen shinigami létét sem hagyhatja annyiban. Titkon azért reménykedik, egy nap ismét újra láthatja ezt a furcsa, macskafüles fiút.

KépességekSzerkesztés

  • Bakudou 08: Seki
  • Bakudou 26: Kyakko
  • Hadou 04: Byakuray
  • Bakudou 70: Meimei Kamen
  • Hadou 50: Rei no kuron

ZanpakutōSzerkesztés

Annabelle Zanpakuto

Annabelle Zanpakutoja.

Neve: Balerina

  • Shikai: Odoriko Hime (Tánc Hercegnő). A parancsszó elhangzása után is megmarad a kard eredeti alakja. A pengét felváltja egy igen erős fénynyaláb. Ezüst keresztvasán egy sárkány fut végig, hófehér markolata, s elefántcsontból faragott kardhüvelye van.
    • Hana Rigu (Hercegnő(i) Ruha): Shunpo segítségével az égbe szökkenve a kardot maga fölé tartva, egy széles fénysávot húz. Ahogy a földre érkezik a háta mögött hagyott sáv összetörik, így szilárd „nyilakként” leszúrják az ellenfelet.
    • Baree (Táncjáték): Lélekenergiát koncentrálva a kardba egymás után háromszor képes „fénypengéket” táncoltatni az ellenfélhez

Zanpakutō lelke:Szerkesztés

Balerina emberi alakja

Balerina emberi alakja

név: Balerina
nem:
kinézet: hosszú, fekete, kontyba fogott haj; hófehér szemek; halványlila balettruha; nyakán hosszú, lila szalag van; arany korona díszíti fejét

Gazdájához hasonlóan, Balerina is kiegyensúlyozott, nyugodt természetű. Élete a tánc és a harc, így ezt a kettőt szívesen kombinálja. Szereti kóstolgatni az ellenfelet. Árnyékoltan, és kellemesen csengő hanglejtéssel beszél.

Belső világ:Szerkesztés

Annabe

A belső világ.

Egy igazán kellemes vidék, tele virágzó cseresznyefákkal, valamint hatalmas pagodákkal.

  • Omoide no kawa (思い出の川 – Emlékek folyója): Mikor Annabelle szeretne visszaemlékezni valamire, akkor ehhez a folyóhoz kell mennie. Ha belenéz, a víztükör megjeleníti számára a fontos információkat.
  • Irei no hashi (慰霊の橋 – Emlékezés hídja): Ezen a hídon állva képes csak előhívni rég elfeledett emlékeit.
  • Seishin-tekina sakura no ki (精神的な桜の木 – Spirituális cseresznyefák): A rózsaszín virágokkal tömött fák alatt meditálva nyeri vissza elfogyasztott energiáit.
  • Hikari no kyūden (光の宮殿 – A Fény Palotája): Itt él Balerina, a legmagasabban fekvő épületegyüttes.

IdézetekSzerkesztés

  • Köszönöm, Kapitány úr, maga nagyon kedves!
  • Egy újabb orvosi eset...
  • Nem... Nem, ezt biztosra veszem, nem lesz a legjobb éjszakám!
  • Oh, kérlek, igazán zavarba hozol!
  • Haha, ugyan, nincsen semmi baj! Játékos kedv? Magam sem tudom! De... nem tetszik? Abbahagyjam? És akkor mit csináljunk?
  • [...] Elnézést, hogy itt rontom a hangulatot, csak idegesít az, hogy mit szólnak majd a feletteseim. Csak úgy ott hagytam a helyemet… mindegy, majd valamivel megmagyarázom a dolgot, nem is rágódom többet rajta!
  • Mégis hogy mondhatsz magadról ilyeneket? Még hogy egy üres lélek kapszula... Lehet hogy módosított lélek vagy, na és aztán? Ez a dolog eltörpül amellett, amilyen valójában vagy! Még sohasem találkoztam veled hasonlóval, aki ennyire megbecsülné a nőket, és ilyen lovagiasan viselkedne velük szemben! Mondd csak, ha te tényleg üres lennél odabenn, akkor nem az a cél lebegne előtted, hogy eltégy láb alól? Hiszen mi végtére is ellenségek vagyunk... és látod, te ezért különbözöl másoktól! Mert tudsz a szivárvány mögé látni!