FANDOM

Caquel Nouriiikioushioun
Caquel
Adatok
Született 03.21
Kor 257
Faj Arrancar
Nem
Magasság 173 cm
Súly 60 kg
Hajszín barna
Szemszín zöld
Bőrszín fehér
Vércsoport ismeretlen
Különleges ismertetőjegyek édesség, hollow maszkja a szeme alatt egy apró foltban, vörös csíkokkal
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Korábbi hovatartozás Las Noches
Hueco Mundo
Foglalkozás Privaron Espada
Korábbi foglalkozás Números
Partner Watanabe Yuusuke
Keisuke Isami
Korábbi partner(ek) Verashu Suwun
Személyes információk
Családi állapot kapcsolatban
Rokonok Ranil Carrolobacco
Gabriel Bello
Zanpakutō
Resurrección Quemado lozanía

Caquel Nouriiikioushioun (korábbi nevén Hoshigawa Leena Yumi), a 103. Privaron Espada, a 10. osztag szolgálatában.

Talán magasabbnak mondható a lányok átlagánál. Félhosszú fekete haja többnyire kissé rendezetlennek tűnik, hiszen gyakran beletúr, kék szemei pedig ártatlanul ragyognak a világra. Arcán többnyire nyugodt kifejezés ül, melyet könnyen felválthat a zavart pír, és ekkor csak hebegni-habogni kezd, vagy egyszerűen felbukik valamiben, vagy csak elesik. Ezen tettekre leginkább Gabriel Bello társaságában hajlamos, mivel teljesen odáig van az arrancarért, és lassan már akkor is képes elvágódni egy sík felületen, ha csak az eszébe jut a fiú.

Rendkívül mély hálát érez kapitánya, Watanabe Yuusuke iránt, aki hajlandó volt az osztagában eltűrni, és mellőzte a rasszista előítéleteket, amik olyannyira jellemzőek a shinigamikra. Bár hadnagyát, Verashu Suwunt még nem látta, a róla hallottak alapján egy nagyon rokonszenves, kedves nőnek tartja, és szeretne találkozni vele is, csak egyenlőre még nem mert felé ellátogatni.

Az osztag területén csendes, magába zárkózott, hűvös jelenségként látható, aki egyenesen elsiklik a gúnyos, vagy éppen megvető pillantások elől. Felsőbbrendűséget sugározva ignorálja a faji hovatartozását szapulókat, pedig valójában legszívesebben bezárkózna a szobájába, hogy hőn szeretett gitárjával foglalatoskodjon, és csak akkor másszon elő, ha a kapitányának szüksége van rá. Ugyanakkor a magára öltött álarc nagyon is jó szolgálatot tesz neki, hiszen egyre inkább fogy az őt piszkálók száma.

Bár eléggé magányosnak érzi magát Seireteiben, egyáltalán nem bánta meg, hogy otthagyta Las Nochest, és az ott uralkodó gerinctelen rendszert. Számára sokkal inkább elviselhetőbb Seiretei, és több becsületet lát a városban kialakult rendszerben, mint az örökös rivalizálásban, és egymás gyilkolásában. Emlékeztetője mindig is lesz az akciójáról, hiszen egyik tenyerén egy sebhely díszeleg.

TörténetSzerkesztés

Hamarosan

KépességekSzerkesztés

Zanpakutuo neve: Gris narciso // Sötét nárcisz//
Caquel2

Resurrección

Zanpakutuo parancsszava: Florecer, Gris narciso! //Virágozz, Sötét nárcisz!//

Resurrección neve: Quemado lozanía // Megégett virág //

Resurrección: Szemfogai megnőnek, és akkora denevérszárnyak nőnek a hátán, melyekkel könnyen eltakarhatja magát. Bőre színe kissé elsötétül, és körmei hosszú karmokká módosulnak. Arcát félig elfedi hollow maszkja, és szemei narancsszínben izzanak. Végtagjai meghosszabbodnak, és nő egy farka is, és két hosszú, megnyúlt füle – olyanok, mint a farkasoké.

Támadások:Szerkesztés

  • vacilante noche // Hullámzó éj // : Olyan hanghullámokat képes kibocsátani, melyek egyre hangosabbnak hatnak az ellenfél számára, és ezek eleinte fejfájást, majd mozgásképtelenséget okoznak az ellenfél számára.
  • fantasma // Agyrém //: Ehhez a technikához elegendő egyszer az ellenfél szemébe nézni, és testileg megérintenie, és annak hallucinációi támadnak: rémes álomképeket lát maga előtt, melyek nem valóságosak, és a valóságban ő egy nem mozduló célpont.
  • estrellado solidificación // Ragyogó dermedés //: Képes fehér gömböket kilőni az ujjaiból, melyek bénító mérget tartalmaznak.

IdézetekSzerkesztés

  • De azt is láttam, hogy egész rendes fazon. Bár elég sok stressz érhette, hogy már most hófehér a haja... Szerencsétlen. Bele se merek gondolni, ki, vagy mi boríthatta ki ennyire. Las Nochesben is vállaltam ingyen hajfestést, majd egyszer meg kellene tőle is kérdeznem, hogy nem- szeretne-e mondjuk más hajszínt.
  • Mondhatni a halál kaszája se rémített volna jobban meg, mint a taichou felém száguldó klónja. Nem mintha nem láttam volna még ezt a kidout..
  • - Gabiii... ne haragudj hogy megpusziltalak, nem akartalak inzultálni...- pislogtam rá bűnbánóan, aztán bepirultam. Értelmes felnőtt létemre ilyen galádságot! Elszontyolodva piszkáltam a levetett papucsomat a mutatóujjammal, és motyogtam még valamit, amit én sem értettem.
  • Mert az csak természetes, hogy Gabinak rajongói vannak! Lelki szemeim előtt megjelent egy lányhadsereg, amint hatalmas táblákra rányomtatták a feliratot, hogy "We ♥ U, Gabi!" és így állnak a szobája/ablaka előtt.