FANDOM

Carl Heller
Carl
Adatok
Született 08.27
Kor 95
Faj Arrancar
Nem férfi
Magasság 174 cm
Súly 75 kg
Hajszín fekete
Szemszín kék
Bőrszín fehér
Vércsoport nincs adat
Különleges ismertetőjegyek cigaretta a kézben, fülbevalók, hollowmaszk darabja a nyakán
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Las Noches
Hueco Mundo
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás Números 47
Fracción
Korábbi foglalkozás Ember, fegyverkereskedő
Partner Slarin Sleryrrlyn'dreskel
Raúl Suspicaz de Afuera
Lala & Lily
Gabriel Bello
Tui Giobbe Zuolgo
Quibelez de Saporán
Melchor Lopez
Személyes információk
Rokonok Matetsaku Kai
Zanpakutō
Resurrección Le distracción ardiendo

Carl Heller, (korábbi nevén Matetsaku Hirouji) a 47. arrancar, Slarin Sleryrrlyn'dreskel fracciónja.

Magas, nem túl izmos, de azért jó fizikumú férfi. Haja nem túl hosszú, de örökké össze-vissza áll, tekintve, hogy gyakran beletúr. Szeme kék, mely örökké ridegséget áraszt. Arcán gyakran lehet látni azt a jellegzetes megvető és gunyoros vigyort, amelyet szinte minden mondatához mellékel. Hollowmaszkjának darabja a nyakán található. Kedveli a fekete és a vörös színt, mivel mindkettő a halálra és a szenvedésre utalnak számára. Kezében szinte örökké ott lehet látni a cigarettát, ún. láncdohányos.

Heves természetű, ám lángra lobbanásait jól titkolja. Nem fogja vissza magát, csak a nála erősebbeket nem sértegeti durván, bár olyankor nekik is beszól. Ugyanakkor hajlamos kifigyelni, megtanulni a körülötte tartózkodók mozdulatait, stílusát, reakcióit. Úgy viselkedik az illetővel, ahogyan az a lehető legjobban essen neki, hogy később annál jobban fájjon neki, ha átveri. A nőket egyszerű játékszernek tekinti, nem hajlandó velük tovább foglalkozni azután, miután megszerezte őket.

Manipulatív személyiség, élvezi, ha másokat kínoz. Szereti látni a vért, és ha rátör az őrület, tombolni kezd: nem nézi, ki vagy mi került az útjába. Emiatt már számos megrovást kapott, de nem akar, és nem is tud ezen a tulajdonságán változtatni. Úgy tekint rá, mint egy kiváló lehetőségre, mellyel élnie kell: így legalább félelmet tud ébreszteni. Arra azonban soha nem emlékszik, amit ámokfutásai közben visz véghez: automatikusan törlődik az agyából.

Nem szeret senkit sem, mindenkit megvet, és szívesen nézné végig a világ bukását. Hozzá legközelebb egy Eras Vanthor nevű arrancar áll, akivel szövetségre lépett bátyja megölésének érdekében. Főnöke, Slarin Sleryrrlyn'dreskel, akit talán mindenkinél jobban megvet. Véleménye szerint a nő egy szánalmas, nagypofájú alkoholista. Bizonyos mértékig viszont tiszteli azért, ahová eljutott, ugyanakkor hülyeségnek tartja a pozícióját. Neki tökéletesen megfelel a jelenlegi helyzete: így nem kell akkora veszélybe sodornia magát, nyugodtan fejlődhet és manipulálhat.

TörténetSzerkesztés

EmberkéntSzerkesztés

1915. augusztusában, a nyár egyik legforróbb napján látta meg a napvilágot. Anyja egy gyönyörű, francia nő volt, apja egy japán férfi. Apja nem igazán ismerte a hűséget, és mellette már akkor megismerte a bordélyházakat, amikor még járni sem tudott rendesen. Ha ezt szóvá tette a későbbiek folyamán, irtózatos verés lett a vége. A nyomor, amiben éltek, sötét hangulatúvá tette, amiből csak imádott anyja tudta kiragadni.

Bátyja, Matetsaku Kai sohasem volt otthon, örökké a kétes hírű haverjaival lógott, és üzletelt. Ő igyekezte szebbé tenni anyja életét, minden munkát elvállalt, amit csak tudott. Így ismerkedett meg szerelmével, és későbbi jegyesével, Reikával.
Reika

Reika, a menyasszony

Mivel egész gyermekkorát csavargással töltötte, nem volt számára ismeretlen az alja közeg, ami a háború okozta nyomásban jött létre. Bátyja foglalkozásáról is tudomást szerzett, és rengetegszer súlyosan összeveszett vele- talán ha anyjuk nem ugrik közéjük, gyilkosságig fajul a vita.
Hamar rájött, hogy a Matetsaku családban csak egyetlen tiszta jellemű ember él, méghozzá az anyja. Apja minden másodpercét - amit nem munkával töltött-, kurvák hajszolásába ölte. tisztában volt ezzel az anyjuk is, bár egy szót sem szólt róla: próbálta megőrizni a tiszta, ép család képét. Bátyja, Kai, tetemes pénzösszegekért bármire hajlandó volt, nem egy ember pusztult el a keze által. Abszurd módon még élvezte is a gyilkolást; ő pedig mérhetetlenül undorodott tőle, gyűlölte.
Az ál-családi idillből csak kedvese jelentett számára némi kiszakadást, aki teljes mértékben olyan volt, mint ő: megvetette az embereket, az egész világot, kacagva nézte volna végig a pusztulásukat.
A világháború kitörésével súlyosbodott a helyzet: a nyomor elképesztő méreteket öltve zúzta porrá a családokat, szakította el egymástól a szerelmeseket. Hirouji hamar rájött, hogy nincs olyan, hogy fekete és fehér. Viszonylagosan kezdte megérteni bátyja tetteit, de ettől még mindig gyűlölte. Kénytelen volt alja munkát végezni ő is, hogy ápolhassa anyját, és ne veszítse el az utolsó reménysugarat a baljóslatú helyzetből való kitörésre.
Fegyverkereskedő lett, nem nézte, hogy kinek és mit ad el, undorodott az egésztől, és a legmocskosabbnak magát találta. Megvetette a piszkos pénzkötegeket, amelyekből naponta többet kapott, mint amennyire szüksége lett volna. Igen, ebből sok volt ilyen célokra mindig is...
gúnyos elégtételnek érezte, amikor apja beállt katonának, és valahol ott pusztult. Bár anyja gyászolta halott férjét, annak hűtlensége ellenére is. Hirouji ezért még hevesebb undort érzett nemzője iránt, és kétségkívül leköpte volna a tetemét, ha meglátja. A kialakult nyomorért az egyetlen elérhető személyt hibáztatta: Kait. Hiszen ő nem az "egyetemen tanult", hanem számtalan embert gyilkolt le különböző, kegytelen módszerekkel. Bár ilyen tekintetben nem volt jobb nála, hiszen ő meg fegyvereket adott el. Neki megvolt erre az oka: tűrhető jövőt akart biztosítani Reikának és az anyjának. Egyre élesebb összetűzésekbe keveredett bátyjával, sokszor ezt anyjuk szeme láttára.
Egy nap, a munkából hazaérve rémes látvány fogadta. Az anyján ott talált egy embert, aki koszos volt, büdös, még sohasem látta, és egy kést tartott a némán zokogó asszony arcához. Nyomában belépett a bátyja is, és egy emberként rontottak a férfinak, és tépték le anyjukról. Míg Kai bevitte a szobába anyjukat, addig ő elvágta a férfi torkát, cseppnyi bűntudat nélkül. Inkább cseppnyi elégtételt érzett. Egy ilyen féreg nem érdemelt kegyelmet.
Ahogyan telt az idő, úgy jött rá ő is, hogy micsoda undorító féreggé kezd válni. Amikor el akarta vinni anyját és kedvesét a városból, a bátyja állta útját, és fenyegette meg. Nem értette, hogy miért akar annyira itt maradni... Kai önzősége miatt immár csillapíthatatlan gyűlöletet érzett iránta. Aztán úgy döntött, hogy nem érdeklik a következmények, és elviszi innen anyját és kedvesét is. Az indulás napján azonban egy csapat férfi rontott be hozzájuk. Anyját még időben rejtette el a házban, így legalább afelől biztos volt, hogy ő megmarad... Mint az ordítozásaikból kiderült, a korábban meggyilkolt férfi cimborái, és azon szervezet tagjai, amelynek kedves bátyja keresztbe tett. A szemet szemért, fogat fogért elvet vallották: nem sok esélye volt ellenük, bár valóban erős volt. A hosszú késeket mégsem tudta felfogni a bőre... Üvölteni tudott volna a fájdalomtól, ahogyan a pengék belemartak a testbe. Érezte az összes porcikáján végigcsorgó meleget, és hiába kapaszkodott kétségbeesetten a jelen képébe, nem bírt ellenállni a hívogató sötétnek...

Szellemből arrancarSzerkesztés

Amikor magához tért, valami iszonyatos, égett szag csapta meg. Azt sem tudta, hogyan maradhatott életben, és miért érzi magát ennyire könnyűnek. Ahogyan felpattant, egy hosszú láncot pillantott meg magán. Ez a probléma jelenleg cseppet sem érdekelte, de más annál inkább. Gyorsan körülnézett, és összerándult az undortól és a döbbenettől. A házuk egyetlen füstölgő romhalmaz volt. A törmelék alatt megtalálta az anyját - felismerte a nyakában függő, összeégett medálról. Az asszony pontosan mellette feküdt, és elöntötte a bűntudat, amikor rájött, hogy miatta maradt ott, és nem bírt belegondolni, hogy mit tehettek vele azok az állatok... Számára eddig teljesen ismeretlen vérszomj és gyűlölet lobbant fel benne. Meg akarta találni a rohadékokat, végezni akart velük...
Örökké a városban kóborolt, és nem foglalkozott a mellkasából kiinduló lánc rohamos csökkenésével, és azzal sem, hogy a lyuk egyre inkább nőni kezd. Viszont amikor néhány fekete lény bekerítette, sejteni kezdte, hogy baj lesz. Iszonyatos volt a fájdalom, amit érzett, miközben felfalták. Valamiért rosszabbnak és jobbnak is érezte egyszerre annál, mikor megölték. Egy hasonló, deformálódott lényként éledt újjá, és üldözte őt a vérszomj, az éhség a lelkek után. Gondolkozás nélkül falta őket fel, élő embereket és puszta lelkeket egyaránt. Egy idő után eszébe ötlött, hogy mi lenne, ha magafajtákat is enne. A "kannibalizmus" szóra nem is gondolt, úgy érezte, így sokkal több erőhöz juthat.
Számos sebet szerzett, de okosan ölt. A nála gyengébbeknek ment neki mindig, mert tudta, hogy így erősebbé válik. Az erősebbek ellen kifejlesztett saját támadásokat, melyek a segítségére voltak.
Egyszer az egyik hollowcsoport, amihez hozzácsapódott, egy átjárót nyitott meg. Gondolkozás nélkül követte őket, és amikor az ismeretlen helyen rárontottak, nem hagyta magát. Meglepte, hogy képes őket legyőzni, és gondolkozás nélkül falta fel a veszteseket. Észre sem vette, hogy egyre erősebbé vált. Aztán találkozott egy barna hajú, arrogáns férfival és a macskafejű követőjével. Azt mondták neki, hogy segítenek erősebbé válni, ha utána őket szolgálja. Neki ez bőven elég volt: gondolkozás nélkül követte őket.
Megtanították neki, hogy hogyan zárja alakját egy kardba, hogy hogyan nyerje vissza régi külsejét. Első dolga, miután visszanyerte az "ép" elméjét, az volt, hogy felkeresse egykori gyilkosait. Lassan, mély élvezettel végzett velük... és látta némelyiken, hogy felismeri. Nem lepődött meg rajta, hogy látják... érezte rajtuk, hogy van erejük. Nem süllyesztette magát mélyre, így nem ő falta fel a lelkeket, hanem az egyik hollow, akit erre a célra hozott magával. A bosszújának egy része így beteljesült. eldobta régi nevét, többé nem Matetsaku Hirouji volt, hanem Carl Heller. Az új névhez új élet is járt: mindent eltemetett magában, kivéve egyetlen embert: a bátyját. Így utólag visszagondolva ő volt a hibás azért, hogy a dolgok így alakultak. Eltökélte, hogy ha találkozik vele, akkor megöli. A mai napig is Aizen szolgálatában állt: természetesen nem tiszteletből, hanem számításból. Nem ő kért segítséget... felajánlották neki. Biztos volt abban, hogy önmagától is eljutott volna idáig előbb-utóbb. Ahogyan abban is, hogy ha az érdekei úgy kívánták, bárkit, bármikor hátba fog támadni. Soha többé nem fogja elkövetni azt a hibát, hogy érezzen. Felesleges gyengeség... Lassacskán beletanult a Las Nochesi életbe, és számos álbarátságot kötött. A nők itt is a lábai előtt hevertek, de nem sokat törődött vele. Aki megtetszett neki, azt természetesen meghódította, és egy ideig eljátszott vele: de igazából senkihez sem kötődött. Éppen ellenkezőleg; nagyon ügyesen manipulálta a körülötte levő lényeket. Talán tévedett annak idején Kai... Talán mégiscsak ő a bábmester kettejük közül. Hiszen nem kell ehhez semmi más, csupán ügyes szócsavarás, és jó mimika... némi modor, és természetesen a jó külső sem hátrány. Ezen okból kifejezetten örült, hogy jó csillagzat alatt született...
A későbbiekben fracciónná vált: Slarin Sleryrrlyn'dreskelel egy autópályán, későbbi szövetségesével, Eras Vanthorral pedig egy kocsmában ismerkedett meg.

KépességekSzerkesztés

Resurreccion: Le distracción ardiendo /Az őrület lángja/
Carlresu

Carl resurreccionja

Resurreccion kinézete: Teste megnyúlik, fején megjelenik két szarv. Nő két hosszú farka, melyek vége tüskékben végződik. Szeme vörös lesz, ahogyan a haja is, és meghosszabbodnak a szemfogai.

Képességek:

  • pesadilla /lidércnyomás/: Vörös ködöt képes megidézni, mely az ellenfél bőrén keresztül felszívódva rövid ideig tartó, ám annál nyomasztóbb és rémesebb álomképeket vetít elé. Hallucinálhatja azt is, hogy a szeme előtt ölik meg a számára fontos személyek egyikét...
  • colmillo /méregfog/: Ha meghosszabbodott fogaival megharapja ellenfelét, akkor olyan mérget juttat a szervezetébe, mely roncsolja a szöveteket, valamint megzavarja a testben keringő elektromosságot, így az ellenfél mozgás-koordinációja összezavarodik: bal lába helyett mondjuk a bal vállát mozdítja meg. Ha az ellenfél rájön, hogy melyik testrésszel mit mozgat, akkor a technika könnyen kijátszható.
  • manía colcocar /téboly hangja/: képes olyan pengéket kilőni a tenyeréből, melyek vágnak ugyan, de sokkal súlyosabb károsodást okoznak, ha összecsapódnak: hangjuk a fül számára pokoli fájdalmat okoz, és akár pillanatnyi eszméletvesztéshez is vezethet.

IdézetekSzerkesztés

  • " Tekintetét végigvitte a cafkán, és miközben kifújta a füstöt, azt mérlegelte, hogy mennyire éri meg neki ez az egész."
  • " Mindenkiben lépcsőfokra lehet lelni, csupán... tudni kell hogyan kihasználni és félrelökni utána. Emócica is egy ugyanilyen lépcsőfok: hiába viselkedik olyan felületesen, az ő lelke is ugyanolyan rohadt, mint az övé."
  • " - A bosszú csupán pillanatnyi elégedettséget hoz, de hol marad akkor az élvezet, ami a másik szenvedéséből ered? Ugyan kérlek, nem vagyok ennyire primitív taknyos..."