FANDOM

Cephalus Ó-Madaidhín
Ceph
Adatok
Született ismeretlen
Kor kb. 223 év
Faj Arrancar
Nem férfi
Magasság kb. 173 cm
Súly ismeretlen
Hajszín szürkéslila, vörös tincsekkel
Szemszín sötétvörös
Bőrszín fehér
Vércsoport ismeretlen
Különleges ismertetőjegyek fülbevalók, hollowmaszk az orránál
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Las Noches
Hueco Mundo
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás 10. Espada
Korábbi foglalkozás Fracción
Partner Eggther Balthasar
Korábbi partner(ek) René Zubarán
Midoriiro Hikage
Amargo Flamenco
Nereida Remedios de Vivar
Eliziana Aberquero
Személyes információk
Zanpakutō
Resurrección Perro Rabioso

Cephalus Ó-Madaidhín (eredeti neve ismeretlen) a 10. espada.

Átlagos magasságú; vékony, nem túl izmos testalkatú férfi. Haja változó hosszúságú, néhány hosszabb tincse aranyszínű karikával van összefogva. Ezek a tövüknél szürkéslilák, és fokozatosan vált át narancsvörösbe. Szemei sötétvörösek. Maszkja teljesen eltakarja orrát és a bal szeme alatt arccsontját. A hollow-lyuk mellkasa alatt, középen helyezkedik el. Arcán szinte mindig halvány mosoly ül, és egész megjelenése nemesi eleganciát sugároz, ami érthető is, hiszen emberként az volt - arról már nem tehet, hogy erre egyáltalán nem emlékszik -, tudat alatt pedig még mindig ennek jellemzőit hordozza magán. Beszédstílusa szintén a nemesi viselkedésre játszik rá, udvarias, tisztelettudó. A rangban felette állóknak általában megadja a tiszteletet, azonban csak a három áruló shinigami parancsaira hallgat; ha ezt sem akarja végrehajtani, mindenképpen igyekszik kibúvót keresni.

Azonban van egy másik oldala is, amit nem sokan tudnak róla. Saját fracciónjait ugyanis testvéreiként, már-már gyermekeiként kezeli; fiatal külseje ellenére nagyon atyáskodó. Igyekszik minél többet foglalkozni velük és szívesen gondoskodik róluk. Ha azonban rajtuk kívül más nőnemű lénnyel hozza össze a sors, igen sután és bambán képes viselkedni. Legjobb példa erre ismeretsége Slarin Sleryrrlyn'dreskellel: jó barátjának tartja és mélyen tiszteli az espadát, de bármikor találkoznak, azonnal zavarba jön, ha meg kell szólalnia. Ugyanakkor néha reflexből képes csípős visszavágásokat is produkálni, leginkább akkor, amikor megfeledkezik magáról.

Nagyon türelmes és nyugodt, ugyanakkor igencsak naiv is; mindenkiről a legjobbat feltételezi először. Szabadidejében szívesen olvasgat vagy rejtvényt fejt, legkedvesebb hobbija viszont a kötögetés és horgolás. Szobájában jó néhány könyvet lehet találni ebben a témában, bár igyekszik eltitkolni ezt. Az egyetlen dolog, amivel ki lehet hozni sodrából, az, ha úgy megzavarják kötögetése közepette, hogy belekavarodik a leírásba. Társainak rendszeresen ajándékoz is pulóvereket, sálakat, állatfigurákat és egyéb kötött holmikat, amikről ugyan általában váltig állítja, hogy az emberek világából hozta őket – ez azonban elég átlátszó ürügy, mivel csak nagyon ritkán hagyja el Las Nochest.

TörténetSzerkesztés

(hamarosan)

KépességekSzerkesztés

  • Karmai nagyon élesek, szinte bármit át tud vágni velük.
  • La ilusión del lobo („A farkas illúziója”): illúziós technika, melyet csak kardjának előhívása után tud használni. Nagyjából húsz, hozzá hasonló farkas jelenik meg, és rátámadnak az ellenfélre, mialatt Ceph feltűnés nélkül tud közel férkőzni ellenfelére, majd súlyosan megsebezni azt. A klónfarkasok száma ezalatt nem csökken, akárhányat elpusztíthat az áldozat közülük, mindig ugyanannyian maradnak, de tényleges sérülést nem okoznak, amire akár az ellenfél is rájöhet, ha sikerül átlátnia a képesség lényegét.
  • Teatro de marionetas („Bábszínház”): szorosan összefügg Ceph másik képességével, általában egyszerre használja a kettőt, bár ezt a technikát csak legvégső esetben alkalmazza. Néhány vércsepp vagy hajszál szükséges hozzá, ezért általában megkarmolja először ellenfelét, majd pedig a megszerzett „alapanyagból” egy nagyjából tenyérnyi méretű babát hoz létre, ami úgy néz ki, mint áldozata. Ezt a figurát használja fel a továbbiakban, ugyanis tulajdonképpen ugyanolyan hatást ér el vele, mintha közvetlenül hozzáérne ellenfeléhez (például hozzáérve egy testrészhez, nyomást érez azon a területen az áldozat is, illetve meg is sebesülhet), így megfelelő távolságban maradhat az esetleges választámadástól. Ha elég gyakorolt lenne képessége használatában, irányítani is tudná az ellenfelet bizonyos fokig, azonban tisztességtelennek érzi a technikát, így szinte csak akkor használja, ha az élete múlik rajta.

ZanpakutōSzerkesztés

PerroRabioso

Perro Rabioso feloldása után

  • Neve: Perro Rabioso („Veszett kutya”)
  • Parancsszava: Hoetsuku! (吠えつく, „Üldözd!”)
  • Kinézete: az átlagosnál vékonyabb pengéjű katana, díszes markolattal és keresztvassal. Ez utóbbira vékony ezüstlánc van kötve, melynek végén két apró vízcsepp- és lángformájú ásvány fityeg.
  • Resurrección: Cephnek hosszú karmai nőnek mind a kezein, mind pedig lábfejein. Ezen kívül szőr is nő testére, ami még ellenállóbbá teszi amúgy is elég kemény bőrét. Fogai kihegyesednek, füle pedig szintén megnyúlik. Érzékei, különösen hallása és szaglása kiélesednek ekkor. Két lábon is képes megállni, négy lábon azonban sokkal gyorsabbá, magabiztosabbá válik mozgása feloldott alakjában. Tulajdonképpen egész megjelenése leginkább egy göthös farkasra emlékeztet, emiatt aztán csak legvégső esetben hajlandó felvenni valódi alakját, mert méltóságán alulinak tartja ezt a formát.

IdézetekSzerkesztés

  • "René-sama...!"
  • "Még akkor sem kötnék önnek, barátom, ha történetesen eltalálta volna a nememet..."
  • "Csak egy kérdésem volt, és azt is megkerülted - mint mindig, amikor nem akartál valamit az orromra kötni, mert biztos túl naivnak és tudatlannak néztél; pedig nem vagyok az..."