FANDOM

Daisetsu Hattori
Dai
Adatok
Született március 17.
Kor 369
Faj Vaizard
Nem férfi
Magasság 187 cm
Súly ~74 kg
Hajszín szőke
Szemszín kék
Bőrszín fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek • Egy kereszt alakú égési nyom a jobb alkarján.
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Vaizard
Daitenshi
Korábbi hovatartozás Soul Society
Gotei 13
Foglalkozás A Daitenshi tagja
Korábbi foglalkozás A 7. osztag kapitánya
Előző osztag(ok) 7 7. osztag
Személyes információk
Zanpakutō
Shikai Kyūsen Shichiyō
Bankai Ismeretlen

Daisetsu Hattori a 7. osztag volt kapitánya, Vaizard, a Daitenshi nevű szervezet egyik tagja. Renegát shinigami, aki a Gotei 13. törvényei értelmében szabályt szegett, mert Hollow erőhöz jutott, ezért száműzték.

MegjelenésSzerkesztés

Daisetsu egy vékony, ám meglehetősen izmos férfi, átlagos magassággal. Félhosszú szőke haja és kék szeme van. Arckifejezése ritkán változik, szinte mindig nyugodtságot és higgadtságot sugároz. Amíg Halálisten volt a tradicionális egyenruhát hordta, amihez kapitánnyá válása után a 7. osztag haorija társult. Vaizarddá válását követően a Földre száműzték, s kénytelen volt beolvadni az emberek közé. Előszeretettel visel hosszú ujjú ingeket, melyeknek ujjait feltűri és fekete vagy sötétkék farmert. Jobb alkarjának belső részén egy kereszt alakú égés nyom díszeleg, amelyet még a Lélektovábbképző Akadémián szerzett egy vadászat során, amikor forrófejűen támadott rá az egyik Lidércre, ami a 12. osztag hibájából nem volt legyengítve. Lélekölőjét nem szokta magával hordani.

SzemélyiségSzerkesztés

Jellemét tekintve rendkívül összetett illetőről van szó. Általában kedves, udvarias és barátkozó típus, akit rendkívül nehéz feldühíteni, ám ha ez megtörténik, akkor kő-kövön nem marad. Az egyetlen ember, akinek eddig ez sikerült, az nem más, mint Hiyori. Vitájuk olyan méreteket öltött, hogy Daisetsu jobbnak látta, ha elhagyja a Raktárt és saját házba költözik.

Shinigami tanoncként forrófejű és meggondolatlan volt. Kereste a lehetőségeket a bizonyításra, mindig elsőként vállalkozott mindenre. Első Lidércvadászatán sem hallgatott feletteseire és ezért nagy árat fizetett. Egy óriás Hollowval került szembe, amitől egy különleges kereszt alakú égési nyomot szerzett az ifjú Hattori, amelynek mellékhatásaként égető fájdalmat érez, valahányszor Lélekenergiát használ. Ezt még a 4. osztag képzett gyógyítói se tudták eltűntetni, ezért idővel hozzá kellett szoknia Daisetsunak.

Kapitányként kénytelen volt felelősséget vállalni a saját döntéseiért és beosztottjai életéért. Ez volt az az időszak, amikor végre felnőtt. Sérülése folyton emlékeztette arra, hogy a szükséges komolyság és higgadtság nélkül nincs esélye a harcmezőn, se neki, se pedig azoknak, akik számítanak rá. A rábízott küldetések többségét tökéletesen teljesítette.

Miután az Emberek Világába került megismerte Kagari Zekkát és személyisége kissé megváltozott, előtérbe került a védelmező mivolta. Mivel kapitányként is sokat látott már, ezért mindentől meg akarta óvni a lányt, legfőképpen a saját erejétől, ezért próbálta különböző Urahara által „barkácsolt” lélekenergia-elfojtó szerkezetekkel minimálisra visszavenni az erejét. A későbbiekben mikor látta Zekka erejét, rájött, hogy ez értelmetlen, mivel a Quincy-lány is képes megvédeni saját magát. Talán emiatt döntött úgy, hogy csatlakozik a Daitenshihez. Azóta legfőbb célja, hogy megmentse a Világot és végezzen Aizennel.

TörténeteSzerkesztés

(Hamarosan)

Erők & KépességekSzerkesztés

Lélekenergia: Valószínűleg a Gotei 13. egyik legerősebb kapitánya volt, ám az Emberek Világába kerülését követően különböző technikákkal fojtotta el a Reiatsuját. Daisetsu előszeretettel használja fel Lélekenergiáját a harcaiban, mivel képes feltartani, valamint megbénítani az ellenségeit pusztán a Reiatsuja szabadjára engedésével.

Kidō: Daisetsu előszeretettel alkalmaz a harcaiban Kidōkat. Lélekenergiája nagyságának köszönhetően képes akár #90 feletti Démonmágiákat is megidézni kántálás vagy akár a nevük kimondása nélkül, valamint a kis szintű Kidōkkal is képes elképesztő pusztítást végezni.

Zanjutsu: A Vaizard saját maga által megalkotott egykezes kardforgatást alkalmaz a csatákban. Lényegében a Lélekölőjét pusztán hárításra használja, majd szabad kezével villámgyors támadásokat visz be ellenfeleinek, épp' ezért eme képzettsége nem olyan magas szintű, mint a többi.

Shunpo: Mint a legtöbb Halálisten, Daisetsu ezt is elsajátította még a Lélektovábbképző Akadémiai évei alatt. Akkoriban még nem tudta megfelelően használni, ám ahogyan erősödött, úgy lett egyre tökéletesebb a Shunpoja. Jelenleg a Reiatsuja nagyságának köszönhetően képes egészen nagy távolságokat megtenni anélkül, hogy ellenségei követni tudnák a mozgását.

Hakuda: Ámbár gyakran esetlennek tűnik, a látszat csal. Valójában képzett a Hakuda terén, mivel a harcmodora is arra épít, hogy pengéjével blokkol, majd ütésekkel okoz felületi sérüléseket az ellenségeinek.

ZanpakutōSzerkesztés

Kyūsen Shichiyō (Alvilági Hold); Átlagos Japán kard, melynek pehelykönnyű pengéje kissé ívelt, ezáltal nehezebben törik el. Sayája fából készült, a Tsubája pedig egyszerű hatszögű. A markolat barna anyaggal van betekerve.

  • Shikai: A „Kagayaki” (Ragyogj) parancsszóra aktiválódik, ilyenkor a kard alakja nem változik, még csak nagyobb mennyiségű lélekenergia sem szabadul fel.
    Shikai speciális képességei: Daisetsunak Kidou alapú Lélekölője van. A kiengedést követően képes hamis képet alkotni bárminek, illetve bárkinek a méretéről, a kinézetéről, a szagáról, valamint a hangjáról, vagyis a forgató irányítani tudja az emberek érzékeit. A hipnózisból két módon lehet kiszabadulni: az áldozat automatikusan megmenekül, ha magasabb lélekenergiája van a használóénál, ám ha ez még se mentené meg, akkor még mindig van egy másik esélye; ha sérülést tud okozni a birtokosnak, akkor megtörheti a Shikait, s a kard visszaalakul alapformába. Máskülönben csak akkor szabadul ki valaki, ha Daisetsu akarja.

HollowifikációSzerkesztés

Amikor használja a Lidérc erejét íriszei sárgára színeződnek. Ilyenkor hangja eltorzul és előjön a gyilkolás utáni vágy, de a hosszas gyakorlásnak köszönhetően Daisetsu már el tudja fojtani a belső Hollowja által okozott vérszomjat. A Vaizard a mostani szintjén körülbelül egy óráig képes fenntartani a Hollow Maszkot.

  • Hollow Technikák: Mint minden Vaizard, a 7. osztag ex-kapitánya is képes a maszk felvétele után a Lidérc képességek alkalmazására.
  • Megnövekedett Állóképesség: Miután Daisetsu felveszi a Hollow maszkját az erő, gyorsaság és állóképesség hármasa robbanásszerűen növekszik.