FANDOM

Hollow

Egy hollow Karakurában

A Hollowk (虚 (ホロウ), Horō, Lidérc) olyan lelkek, akik elkárhoztak. Csontszerű maszk borítja az arcukat, és a testükön egy lyuk látható.
Amikor egy ember meghal, és elszakad a testét a lelkével összekötő Végzet lánca, plus-sá változik, és három út áll előtte. Vagy Soul Societybe megy, miután egy shinigami elküldi őt oda, vagy a Pokolra kerül, vagy pedig maradhat az Emberek világában. Ha az utóbbit választja a plus, akkor rengeteg veszély áll előtte. A mellkasából kilógó láncmaradvány foszlani kezd, és ha a láncszemek elfogynak, akkor a lélek hollow-vá válik. Ez természetesen egy igen hosszú folyamat, akár évekig is eltarthat. A lánccsonkot azonban erőszakkal is ki lehet tépni, ezzel jelentősen meggyorsítva a hollow-vá válást. Ha egy Plus egy hollow áldozata lesz, akkor a felfalt Plus azonnal hollow-vá változik.
Az átváltozás nagy fájdalommal jár; a plus gyakorlatilag elveszti minden emberiségét és olyan tulajdonságát, ami régi önmagát alkotta. Csak a lélek váza és bizonyos negatív érzelmek maradnak meg, mint például a gyűlölet vagy a harag. Ezt pótolandó a hollowk lelkekre vadásznak, és csillapíthatatlan éhség gyötri őket.

Hollow fajtákSzerkesztés

Demi-HollowSzerkesztés

Félig átváltozott hollowk, „fél-hollowk”. Akkor alakulnak, ha egy plust nagyon erős érzelmi szálak fűzik egy helyhez, és nem akarja azt elhagyni. Az átváltozás évekig is eltarthat, de előbb-utóbb minden demi-hollow hollow-vá változik, ha nem segítenek rajtuk. A shinigamik külön figyelmet szentelnek nekik éppen emiatt.

HollowSzerkesztés

Plus-ból vagy Demi-Hollow-ból alakulnak ki. Egyszerű hollowk, szörnyszerű kinézettel, maszkjuk és alakjuk egyedenként eltérő. Főleg puszta kézzel és egyedi képességeikkel tudnak harcolni.