FANDOM

Macska
Macska1
Adatok
Született 11. 01.
Kor 7 év
Faj Berni pásztorkutya
Nem Nőstény
Magasság 63 cm
Súly 45 kg
Hajszín fekete, fehér, barna, foltos
Szemszín barna
Különleges ismertetőjegyek lustaság
barátságosság
Politikai hovatartozás
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Személyes információk
Rokonok Verashu Suwun (gazdája)
Matetsaku Kai
Matetsaku Miyoko
Különleges képességek
Képesség gazdi nyugtatása a jelenlétével

Macska Verashu Suwun, a 10. osztag hadnagyának kutyája.

Nagy termete különösen feltűnő alacsony gazdája mellett. Dús szőrzetében fekete és barna foltok váltják egymást, mellkasa elülső része pedig fehér színű, a szemei felett pedig szintén egy-egy barna folt vegyül a fekete szőrzetébe. A nyakán egy egyszerű nyakörv is található, rajta egy bilétával, amire gazdája felírta az elérhetőségét, amennyiben kutyája véletlenül elveszne. Látszik rajta, hogy gazdája nagy becsben tartja és nagyon ápoltan tartja.
Nagyon barátságos, békés és nyugodt, emellett rendkívül lusta teremtés is. Utóbbit öreg kora teszi, ugyanis már 7 éves is elmúlt, amikor gazdájához került. Ettől függetlenül azért továbbra is megvan a mozgásigénye, ami egy-egy rövid sétával a 10. osztag parkjában vagy egy közeli erdőben ki is merül. Általában a 10. osztag hadnagyi irodájában találni, amennyiben gazdájának dolgoznia kell, a számára kikészített kutyakosár az egyik sarokban található. Ugyanakkor az osztag kapitánya, Watanabe Yuusuke meglepte hadnagyát azzal is, hogy az iroda ajtaját kicserélte, így azon egy külön kutyaajtó is található csak azért, hogy Macska szabadon mozoghasson ki-be.
Rendkívül intelligens, engedelmes jószág. Megérzi a körülötte lévők hangulatát, és azt, hogy kiben bízhat, és kiben nem. Előfordult már, hogy mint egy rossz családfilm főszereplő kutyája, segítséget keresett a bajba keveredett Verának. Fontos megjegyezni, hogy gazdájának multiplex személyiségzavarával is teljesen tisztában volt, azonban annak "jó" és "gonosz" énje is ugyanúgy ragaszkodott a kutyához.

TörténeteSzerkesztés

Watanabe Yuusuke, a 10. osztag kapitánya döntött úgy, hogy hadnagyának, Verashu Suwunnak háziállatra van szüksége, miután meglátta őt egy bögrével beszélgetni és szembesült az eddig kitűnően teljesítő lány betegségéről. Bár Suwun nem sokat árult el betegségéről, a skizofréniáról, úgy gondolta, hogy egy háziállat segíthet a problémán, hiszen Suwun is azt állította, hogy a tünetek általában csak akkor mutatkoznak meg, ha éppen egyedül van.
Karakurából hozták el a kutyát, miután nem találtak megfelelőt az állatkereskedésben. Egy szórólapon tüntette fel egy család, hogy találtak egy kutyát, ám a régi gazdája nem jelentkezett, így Suwun és Suke vitték el őt. A kapitány terve be is vált, valóban jobbra fordult Suwun állapota, és a mai napig egy hűséges társa, egyetlen állandó támasza a kutya, aki mindennél fontosabb neki.
A neve Vera szórakozott elméjéből pattant ki első randiján szerelmével, Matetsaku Kai-al, ugyanis viccesnek találta.