FANDOM

Mori Kouta
Kouta
Kanji 森康太
Adatok
Született 10. 20.
Kor 28
Faj Quincy
Nem férfi
Magasság 175 cm
Súly 65 kg
Hajszín világoszöld
Szemszín szürke
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek feltűnő hajszín
szokatlan öltözködés
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Quincy
Emberek világa
Foglalkozás középiskolai tanár
Partner Shihuru Natsuki
Touma Vance McCay
Személyes információk
Rokonok Shihuru Natsuki (unokahúg)
Touma Vance McCay (unokaöcs)
Különleges képességek
Képesség íj és nyíl megidézése

Mori Kouta (森康太, nyugatiasan Kouta Mori) quincy, a Karakura High School német és művészettörténet szakos tanára.

Nagyjából 175 cm magas, 65 kg, nyúlánk alkatú férfi. Szemei világosszürkék, haja pedig vállig érő, zöldes árnyalatú. Első ránézésre elég nőies alkatnak tűnhet finom vonásai és testalkata miatt. Általában egy halvány krémszínű pulóvert és egy világoszöld nadrágot visel, egy hosszú lila sállal és - munkahelyén - egy fehér köpennyel kiegészítve, melynek két zsebében mindenféle apróságot tart (pár szem rágó, torokfájás elleni cukorka, aprópénz, papír zsebkendő, ezen kívül quincy keresztje és gintou-k). Utcai viseletében a köpenyt egy világos kardigán váltja fel. Eléggé szórakozott, tipikus elvont művészlélek, nem igazán tanárnak való típus. Igen türelmes, még legzajosabb tanóráin is képes megőrizni a hidegvérét (diákjai többsége természetesen kihasználja Kouta nyugalmát a végsőkig) – inkább csak megjegyzi az őt ért sérelmeket, és egészen addig magában tartja, amíg megfelelő alkalmat nem talál a „bosszúra”. Nem akar ugyan túlságosan kitolni diákjaival, ezért is vár sokat, mielőtt tényleg valóra váltja fenyegetéseit. Ha azonban ez megtörténik, tanítványainak általában nincs kedvük folytatni idegesítését utána. Meg kell említeni ezen kívül még valamit: Kouta ugyanis teljesen színvak - ennek köszönhető érdekes öltözködési stílusa -, és ennek következtében a tárgyak körvonalait is kicsit homályosabban látja, így könnyen képes összekeverni a lelkeket az élő emberekkel. Ez pedig érdekes helyzeteket képes szülni, amikor például az utcán véletlenül belefut egy lélekbe, és úgy látszik, mintha a levegőtől kérne elnézést...

TörténetSzerkesztés

(hamarosan)

IdézetekSzerkesztés

  • "Ugyan, ugyan, egy kis borzolástól semmi baja nem lesz a hajadnak!"
  • "Áh, semmi bajom, jól vagyok, tényleg!"
  • "Színek? Milyen színek?"
  • "Természetesen, Natsuki-chan! Mit szeretnél inkább tanulni: németet vagy művészettörténetet? Véleményem szerint a némettel többet érnél, mert bár a nyelvtana nehezebb az angolénál, azonban teljesen logikus, és egy plusz nyelv ismeretével csak egyszerűbb lesz később elhelyezkedned bárhol... Ráadásul azt mondják, sokban hasonlít az orosz nyelv nyelvtanára, így egy újabb nyelvnek is nekifoghatnál egy idő után, ha úgy gondolod!"