FANDOM

René Zubarán
Rencsiava25
Adatok
Született 1625 április 1.
Kor 386
Faj Arrancar
Nem férfi
Magasság kb. 186 cm
Súly 75 kg
Hajszín fekete
Szemszín sötétkék
Bőrszín fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek Fültágítók, piercingek, karjait és mellkasát beborító tetoválások.
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa
Korábbi hovatartozás Las Noches
Hueco Mundo
Foglalkozás Privaron Espada
Korábbi foglalkozás Espada
Korábbi partner(ek) Cephalus Ó-Madaidhín
Személyes információk
Családi állapot kapcsolatban (párja Wakahisa Shun)
Rokonok Slarin Sleryrrlyn'dreskel(unoka),

Keisuke Isami (unoka)

Zanpakutō
Resurrección Raposo

René Zubarán egykori Tercera Espada, jelenleg Privaron Espadaként él az Emberek világában

Középmagas, elég vékony izmos férfi, bár testalkata függ a mindenkori életvitelétől is. Esetenként akár több hétig is tartó ópiumszeánszai alkalmával rendre megszabadul még plusz pár kilótól, ilyenkor leginkább egy alultáplált hajléktanhoz hasonlítható annak ellenére, hogy saját meggyőződése szerint is meglehetősen hiú a külsejére. Káros szokásai és a kor jelei ugyanis már meglátszódnak az amúgy is markáns vonások között; ráncaitól kétségbeesetten próbál megszabadulni inkább kevesebb, mint több sikerrel. A hajára legalább ennyire kényes; hosszú sörénye mindig tökéletesen megkomponált összevisszaságban keretezi vékony arcát még jobban kiemelve világos bőrét és kék szemeit. A látása elég rossz, bizonyos fényviszonyokban gyakorlatilag alig lát valamit; szemüvegét viszont csak végszükség esetén hajlandó felvenni. Testét bonyolult jellemének csupán egy igen hatékony kifejezőeszközének tekinti, így arcát számos piercing, karjait és mellkasát pedig még annál is több tetoválás díszíti melyek mindegyikére igen büszke, mivel életének fontos szakaszaira és általa nagyra tartott gondolatokra emlékeztetik. Amúgy is meglehetősen filozofikus alkat; szabadidejének döntő részét olvasással, művelődéssel és a világ nagy dolgain való elmélkedéssel tölti. A hosszú évek alatt felhalmozódott tudás viszont rettentő önteltté tette még ha ezt nem is szívesen vallja be magának; mindazon által tisztában van a legtöbb hibájával. Hajlamos könnyen feladni bármit és megfutamodni, ha egy szituáció kényelmetlenné válik számára; tettét szinte azonnal képes racionalizálni magában, hogy úgy tűnjön, jól megalapozott, logikus okai voltak döntésének, még ha ez nincs is mindig így. Végtelen büszkesége miatt ezen vonását sosem lesz képes teljesen felfedezni gyakori önreflexiói egyik alkalmával sem; ha akaratgyengeségét képes is belátni, azt is azonnal különféle érvekkel magyarázza. Igen jó emberismerőnek tartja magát és bár nagyrészt valóban jól kiigazodik másokon, önhittsége mégis hajlamos néha tévútra csalni. Alapvetően kedves és udvarias, nagyon ritkán feledkezik meg önmagáról és ad hangot az esetleges sérelmeinek. Higgadtan kezeli a legtöbb konfliktust, de ha valamiért mégis elveszti a fejét akkor megszabadul a külvilág felé mutatott álarcáról, amire amúgy kényesen ügyel. A felszín alatt végtelenül számító, aki nem hajlandó elfogadni más lehetséges normarendszert a sajátján kívül, aminek egyedül ő van a fókuszában. Ugyan néhány személyt hajlandó közel engedni magához, mégis ösztönösen meghúz előttük is egy igen erős válaszfalat; talán csak Cephalus Ó-Madaidhínnak van némi rálátása, hogy milyen is lehet ő valójában. Nagyon fontos neki Wakahisa Shun szerelme, mégsem tudja pontosan, miként kezelje a vele való kapcsolatát; úgy érzi, az ő megjelenése óta csak tovább erősödött a benne dúló kettősség. Az egyik legnagyobb félelme, hogy ez az érzés fogja felőrölni és az őrületbe taszítani, mégis túl nagy szüksége van a vaizardra ahhoz, hogy képes legyen lemondani róla bár azt is elképzelhetetlennek tartja, hogy valaha is megváltozhatna. Unokája, Slarin Sleryrrlyn'dreskel szintén nagyon fontos személy az életében hiszen annak ellenére, hogy vele is megtart egy bizonyos távolságot, az Espada fesztelenségével és olykor gyermeki nyíltságával igen sok őszintén vidám pillanatot okoz Renének, aki jámbor atyáskodással hálálja meg kendőzetlen stílusát. Egykori fracciónja, Cephalus Ó-Madaidhín az együtt eltöltött hosszú évek alatt nagyon közel került hozzá, talán ő az egyetlen igaz barátja, akiben hajlandó teljesen megbízni. Rendkívül nagy lehetőségeket lát benne, azonban mégsem tud teljes szívből örülni a fejlődésének; szíve szerint egy kristálykupola alatt tartaná, hogy örökre egyedül az ő Cephalusa maradhasson.

TörténetSzerkesztés

KépességekSzerkesztés

ResurrecciónSzerkesztés

Zanpakuto neve: Raposo (róka)
Zanpakuto parancsszava: Muerde Raposo!
A parancsszó elhangzása után René rókaszerű formát ölt, szemfogai megnőnek, arca megváltozik, kézfejéből 15 centis éles karmok nőnek ki. Ilyenkor szinte követhetetlenül gyorssá válik, az ellenfél mozdulatain és technikáin viszont teljes mértékben átlát. Fizikai ereje sokszorosa az átlagosnak, és elérhetőek további képességei is, amik a következőek: Chapucería: Az ellenfél teljesen elveszti a koncentrációs képességét, ennek következtében gyakorlatilag egy hadonászó bábbá változik.

  • Punto neurálgico: Ezen technika segítségével észrevétlenül képes megharapni ellenfelét, hatására izomgörcs, és csillapíthatatlan fájdalom lép fel.