FANDOM

Slarin Sleryrrlyn'dreskel
Slarin
Adatok
Született 09.04.
Kor 65
Faj Arrancar
Nem
Magasság 189 cm
Súly nem publikus
Hajszín sötétbarna
Szemszín barna
Bőrszín fehér
Vércsoport B
Különleges ismertetőjegyek Jobb lapockáján lévő 2-es tetováláson mély hegek
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Las Noches
Hueco Mundo
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás 102. Privaron Espada
Korábbi foglalkozás Números 15
2. Espada
Korábbi partner(ek) Raúl Suspicaz de Afuera
Tui Giobbe Zuolgo
Quibelez de Saporán
Carl Heller
Melchor Lopez
Natalie Salazaar
Lala & Lily
Gabriel Bello
Diego Canino
Sirenia de Rose
Személyes információk
Rokonok René Zubarán (nagyapja)
Zanpakutō
Resurrección Intención de demonios (Démoni szándék)

Slarin Sleryrrlyn'dreskel a 102. Privaron Espada.

Megjelenés, személyiség

Hatalmas mellméretét igyekszik olyan ruhákkal takarni, amik nem emelik ki nőiességét. Hajdani rangját jelző tetoválása a jobb lapockáján található, azonban mély hegek, három darab karmolásnyom csúfítja azt. Régebben hosszú haját már rövidre nyírva hordja, fejének jobb oldalán helyezkedik el maszkja, bal szeme alatt pedig pikkelyszerű, zöldes tetoválás látható. Arrancar uniformisa egy ujjatlan felső részből áll, valamint laza, trapézszárú nadrágból. Hollow maszkja dekoltázsa felett látható, ökölnyi méretű.
Egy igazi tomboy, aki utál mindent, ami kifejezetten lányos, a rózsaszínnel pedig ki lehet kergetni a világból. Ha véletlenül az emberek világában, póttestben szeretne flangálni, akkor előkerül a szaggatott farmer és a bőrdzseki, olyan tipikus "rockertyúk", aki úgy mindenhonnan kitűnik, főleg magassága és magabiztos kisugárzása miatt. Egy olyan személy, aki mellett nem lehet csak úgy elsétálni, mindenkinek megvan a véleménye róla, még ha a többség teljesen félre is érti, mert csak a felszínt látják rakta.
Bár igyekszik mindig határozottnak tűnni, s önbizalmával tényleg nincs problémája, mégis sokkal könnyebb zavarba hozni vagy az elevenére tapintani, főleg, ha az ember egy kis időt tölt el megismerésével, s képes minden hülyeségen kiakadni. Egy kívülálló lehet, hogy csak egy harcmániás őrültet vagy egy saját magát mindenen felhúzó fruskát lát benne, de sokkal több rejlik benne ennél. Legnagyobb félelme és egyben vágya is, hogy az emberek - vagyis arrancarok - igazán megismerjék őt, tart a véleményüktől, de legfőképp attól, hogy eljöhet még az alkalom, amikor nem neki kell a nála gyengébbeket védelmezni, hanem neki lehet szüksége mások támaszára. Bár mindenkivel nagyon közvetlen, mégis kevesen vannak, akiknek meg meri mutatni személyiségének lágyabb arcát; az intelligens, művelődő, érzékeny lányt.
Rendkívül összetett jellem. Egy olyan személy, akit túl könnyű idealizálni, és ezt sokan meg is teszik. Éppen ezért nem szeret gyengeséget mutatni, s kevés olyan személy van környezetében, akik mellett ténylegesen el tudja engedni magát, s nem kell fenntartania a mások által kialakult látszatot, miszerint ő "tökéletes". Már-már obszessziójává vált az oltalmazás, amivel inkább saját magának igyekszik bizonyítani hatalmát. Slarin halálaspektusa az önfeláldozás volt.
Sosem azt mutatja, amit valójában érez. A határozottságát könnyen meg lehet törni egy-egy jól irányított bókkal, minek hatására valószínűleg belevörösödik a feje, és talán válaszol is valami sértőt elég erős hangnemben, csak mert támadásnak veszi a közeledést. Ezekről azonban nem veszi észre, mennyire sértőek, hisz legtöbbször nem gondolja őket komolyan, s nem egyszer fordult elő emiatt, hogy akaratlanul sértett meg másokat. Ha azonban észreveszi, hogy mennyire megbántott másokat, hajlamos bocsánatot kérni, ugyanis szerinte így fair a dolog. Nem szereti beismerni a tévedéseit, de megteszi, ám ő is elvárja ugyanezt a korrektséget másoktól.
Heves temperamentuma miatt sokan tartják tőle a két lépés távolságot; nagyon könnyű felidegesíteni, ám támadást csak akkor intéz, ha a másik fél kezdeményezi a harcot. Amelyik kutya ugat, az nem harap, ugyebár. A moráljai szerint él, az elveit sosem adná fel. Fontosak neki mindazok, akiket érdemesnek vél - saját értékrendje szerint - az életre, valamint fracciónjait nem egyszerű alárendeltként kezeli; már-már családias viszonyt igyekszik kialakítani velük. Megköveteli tőlük az engedelmességet és a hűséget, azonban társként viszonyul hozzájuk, s bár erős kezű vezér, az ő érdekeiket is ugyanúgy szem előtt tartja, mint a sajátját. Hozzá az egyik legközelebb álló barátja Cephalus Ó-Madaidhín, aki annak ellenére, hogy egy esetlen fickó, akit ráadásul lánynak is néztek, Slarin valami miatt megkedvelte. Azóta is "atyáskodik" felette, mintha a mentora lenne.
Kevesen tudnak arról, hogy hobbyja a művelődés és a rajzolás. Érdeklődik a világ dolgai iránt, valamint imádja a természettudományokat, főleg a fizikát. Mindezeket amolyan hobbyként kezeli inkább.
Személyiségének van egy sötétebb oldala is, a kegyetlen és csendes gyilkos. Elég ritkán jön ki ez a személyisége, például amikor érzi, hogy direkt arra játszanak mások, hogy őt felidegesítsék, vagy ha szigorúan Aizen-sama parancsait követi. Ilyenkor csak a célját tartja szeme előtt, és még heves vérmérséklete sem annyira jellemző rá, mint máskor. Érdekes, mert resurrección formájában is ugyanezzé a hidegvérű katonává változik. Ilyenkor mintha minden emberség elszállna belőle, amit arrancarrá változásakor sikerült visszaszereznie.
Valaha egyik bizalmasának tartotta a volt Primera Espadát, Adán Scytaciertót, akinek céljaival többé-kevésbé egyet ért, még ha kicsit naivnak és túlságosan is utópisztikusan álomszerűnek is tartja az általa elképzelt, jövőbeli Las Noches képét. Ugyan valaha a Privaron Espada kitartását s célja felé indított lépéseit példa értékűnek tartotta, a mindenben támogatta, ha szükség volt rá, távozásával csalódást okozott neki, s végleg törölte fejéből a szabad Las Noches képét.
Ugyan tud nagyon védelmező, laza, vagy éppen barátságos lenni, egyúttal megvan benne az arrogancia, amire egy Espadának szüksége van. Önbizalmát inkább lehetne kellő egoizmusnak titulálni, igaz, teljesen jogosan. Ha valaki nem szimpatikus neki valamiért, a végletekig képes megalázni akár egy-egy megjegyzéssel, akár tettlegességgel, csak hogy bizonyítsa, mennyivel jobb nála, és hogy még mindig ő a főnök a háznál. Hiába a becsületkódex, saját törvényeit még mindig ő maga írja. Kitűzött céljainál s saját felsőbbrendűségénél nincs semmi más, ami fontosabb számára. S ha ehhez fel kell áldoznia egy-két barátot, könyörtelenül szúrja hátba azt, akit eddig annak nevezett.

Története

Emberi élete

//átírás alatt//

Hollowként

Lidérccé változása egy gyors folyamat volt; halálának körülménye annyira felidegesítette, hogy egyszerűen kitépte a Végzet Láncát a testéből. Az átváltozás után pedig egyetlen egy dolog vezérelte: a bosszú.
Először azt a férfit ölte meg, aki lelőtte őt. Gyorsan végzett vele, mert igazából csak arra a döbbenetre volt kíváncsi, ami Manamo arcán lett látható. Őt azonban hosszú hónapokig üldözte és kínozta. Ennek hatására Manamo felkötötte magát, Slarin pedig jóízűen fogyasztotta el a lelkét, persze miután felvilágosította őt arról, hogy ő tulajdonképpen kicsoda. Ezután meglátogatta hollowként régen látott családját és a régi bandatagokat is, pusztán a szórakozásért, a vérszomjtól vezérelve. Nem különbözött a többi, hozzá hasonló lidérctől, akiket az emlékeik és az emberi életük el nem engedése az őrület felé hajszol, ám mikor már mindenkivel végzett, aki emberként fontos volt neki, emlékei fokozatosan elkoptak. Már nem számított neki emberi élete, semmi sem kötötte hozzá, így az emlékeire se volt szüksége. Csupán az éhség vezérelte, ahogyan az összes többi hollowt is. Egyszer egy shinigamit is sikerült felfalnia, ami jelentősen megnövelte az erejét, ahogy az a sok hollow is, akiket bekebelezett. Végül átkerülve egy Gargantán keresztül Hueco Mundoba Gillianné, majd Adjuchas-szá fejlődött, ám az igazi áttörést Aizen-sama hozta, amikor arrancarrá változtatta őt a Hogyoku segítségével. Ő lett a 15. arrancar, azonban sosem tartozott egy Espada fracciónja közé sem.

  • Slarin és René Ceph gyámságán veszekednek (rajzolta: Shunci)
  • Egy átlagos reggel

Legérdekesebb barátsága Chizuki Mayával alakult ki. Annak ellenére, hogy shinigami (Slarin nem tud Maya vaizardságáról), Slarin egy jóbarátra talált benne. Gyakorlatilag az első nőnemű barátja, s az úgynevezett „legjobb” barátnőjének is tartja. Persze ha a sors úgy hozná, szemrebbenés nélkül megölné őt, hála a politikai ellentéteiknek. Ezt Mayával is közölte a barátságos harcuk után, s azóta is sokat elmélkedik azon, hogy vajon mikor is jön el az alkalom, amikor ellene kell fordulnia.
Aizen-sama viszont úgy látta, hogy Slarin nem érdemli meg a "pozícióját". A veresége után pár héttel küldte el Alegra Almedát, az akkori 5. espadát a kivégzésére. Slarin erről persze mit sem tudott; továbbra is az edzésekre koncentrált, hisz Watanabe Yuusuke legyőzése amolyan életcéllá konvertálódott számára. Slarint a Menosok Erdejében érte a támadás, azonban őt magát is meglepte, hogy képes volt felvenni vele a versenyt, sőt, sikerült őt legyőznie. Őt is megdöbbentette a tény, hogy ezután ő lett kinevezve 5. espadának, azonban sosem felejti el, mi volt Aizen-sama eredeti indítéka a harcukkal. Még ha nem is mondta ki sohasem nyíltan, a szándéka egyértelmű volt.
Kinevezése után alakult ki ismertsége René Zubaránnal; a privaron egy informátora miatt volt kénytelen Las Nochesbe lépni, az Aizen-sama hummusz bárja nevű étkezdében viszont összeismerkedtek. Ugyan Slarin sokáig nem ismerte fel Renét, mint volt Espadát, és már azon a napon összekülönböztek Cephalus feletti vitájukon, Slarin mégis nagyra becsüli az arrancart, a látszat ellenére pedig minden tanácsára szüksége van.

Küldetései

A shinto templom titka

Frissen kinevezett Espadaként vett részt a küldetésen, az erősítés célját szolgálta. A misszióról pontos információkat nem kapott, csupán egy két szavas parancsot arról, hogy mit kezdjen azon shinigamikkal, akik útjába állnak.
A templomot zavartalanul találta meg, s végzett Suzumiya Shoko kapitánnyal. Több feladata nem lévén a küldetés további részét a többi arrancarra bízta.

Legenda, Neofisto, a Rém

A küldetésen egy bizonyos legendát kellett felkutatnia néhány másik Espada, valamint azok fracciónjai társaságában. Akkor fracciónja, Raúl Suspicaz de Afuera is vele tartott, valamint részt vett rajta az akkor még Octava Espada pozícióját bitorló Adán Scytacierto, valamint Tadeo Dellomeurtre, hajdani 6. Espada is. Itt ismerkedett össze Ranil Carrolobaccoval is, aki azonban lévén nem tartozott az Espada soraiba, valamint egy espada fracciónja sem volt, Slarin szemében hatalmas bűnt követett el, hiszen így kockáztatta a küldetés sikerét. Ugyan Tadeo megvédte Ranilt azáltal, hogy nem világosította fel Slarint arról, hogy Ranilhoz tulajdonképpen semmi köze, ez később kiderült, a kezdeti unszimpátiából fakadó viszályt pedig még tovább szította, lévén egy fontos küldetés sikerét kockáztatta ottlétével , tapasztalatlanságával és hozzá nem értésével.
Kisebb rendű hollowktól tudták meg az irányt egy, a Menosok Erdejében elrejtett, elfeledett kripta hollétéről, ahol némi harc után találkoztak Neofistoval, a Rémmel. A trónján pózoló arrancar azt ajánlotta fel, hogy ha bizonyítanak, velük tart és csatlakozik Aizen seregéhez. Egy erősebb ellenfél ellen kellett megküzdeniük, ámde az Espada-többség elég volt ahhoz, hogy legyűrjék a monstrumot, s küldetésük sikerrel végezzék.

Samponvadászat

Talán a legmegalázóbb feladat, amivel Aizen megbízta követőit. Kedvenc samponjának minden tartalékát felemésztette a napi hajmosás, ezért újat kellett szerezni egy Karakura Townban lévő gyárból. Ugyan egyszerűbb lett volna nagy tételben megvásárolni azt, valamiért mégis "lopásra" kényszerültek. Megismerkedett Ronny Mellonnal, Cielo Sanchezzel és Akki Enzuruval, részt vett rajta Tadeo Dellomeurtre is, valamint legtöbb fracciónja is vele tartott - nem beszélve arról, hogy Gabriel Belloval durván másnaposan jelentek meg a küldetésen.
Az ellentéteket sikerült tovább szítaniuk Ranil Carrolobaccoval, azonban lévén több fracciónja, Carl Heller, Raúl Suspicaz de Afuera és Tui Giobbe Zuolgo is velük tartott, nem igazán jutott ideje, se kedve arra, hogy vetélytársával kekeckedjen.
Egy fagylaltoskocsi felrobbantásának végignézése után próbáltak beosonni a gyárba, ahol a helyi munkások ruháját öltötték magukra. Tervük azonban már ezen a ponton elbukott, a felesleges erőszakot pedig nem szándékoztak keresni, így "megfutamodásra" kényszerültek.

Omladozó oktatás

Atlantisz könnyei

Flúgos Futam

Chizuki Maya magánküldetésében segédkezett, természetesen a Gotei 13 elől titokban. Eltűnt emberek nyomát kellett megtalálniuk, akikhez egy bizonyos hirdetés által sikerült megtalálniuk. A helyzet azonban arra kényszerítette őket, hogy benevezzenek a Flúgos Futam néven híressé, vagyis inkább hírhedtté vált versenyre. Különféle megalázó feladatokat kellett teljesíteniük, például utált ételek megevése, valamint sokat mutató hacukák viselése, majd végül versenybe szállhattak a győzelemért - persze inkább motiválta a két lányt, hogy a versenyt narrátoló Don Kanonji képét verhessék be. Két, körülbelül 14 éves esper lány provokálásának nem engedve vágtak bele a verseny igazi részébe, ahol Slarin autóvezetési tudománya igazán kapóra jött. Valódi győzelem azonban nem motiválta őt, így lévén az eredeti küldetés sikerrel végződött, kihasználták a legmegfelelőbb pillanatot a távozásra.

Hősvizsga

Képességek

SlarinArrancarLook

Slarin teljes arrancar külseje

Kiváló kardforgató: Már emberi életében is szerette a kendo művészetét, arrancarként pedig volt ideje tanulni egyet s mást a kardforgatásról, így az egyik legjobb kardforgatóvá vált Hueco Mundoban. Hatalmas erőt képes belevinni támadásaiba. Sajnos ha elborul az agya, mert felidegesítik, képes össze-vissza csapkodni a kardjával gondolkodás nélkül, ám ha sikerül megőrizni hidegvérét, akkor komoly ellenfélnek számít, nem beszélve kitartásáról és szívósságáról.
Cero: Mint minden Espada, Slarin is rendelkezik ezzel a képességgel, és ha szükség van rá, használja is. Cero-ja vörös színű, s rendelkezik az Espadák kiváltságával, a Gran Ray Cero-val is.
Hierro: Az arrancarok sajátos "páncélja", mely Slarin lélekenergiája a bőrére tapadva. Nem csak rendkívül erős hierroval rendelkezik, ami miatt egy átlagos shinigami meg se tudja sebezni, de gyakran támaszkodik "Kígyóbőr" nevű technikájára, amivel hierroját képes felerősíteni, így pedig még egy kapitány számára sem biztos a siker, ha meg akarják sebezni.
Pusztakerzes harc: Gyakran kombinálja fegyveres harcmodorját lendületes rúgásokkal és erős ütésekkel, egy szkanderversenyben is megállja a helyét, de ha teheti, inkább katanájára támaszkodik egy harc során.
Sonido: Ugyan nem tartozik a leggyorsabb arrancarok közé, képzett sonidojával a legtöbb arrancart így is könnyedén lekörözi.
Hollow képességek: sok különböző, reiatsut igénylő hollow technikát ismer, amiket rendszeresen használ is. Első sorban olyan képességeket használ, amik kiemelik erejét és ügyességét.
Parálisis (Paralízis): Szemkontaktus által képes paralizálni a célpontot, kardjának feloldása nélkül is. A hatás azonban öt másodperccel a szemkontaktus feloldása után szűnik csak meg.
La gravedad de manipulación (Gravitáció manipulálás): Bizonyos mértékig képes a gravitációt manipulálni, ekképpen például saját, vagy mások gravitációs pontját is megváltoztathatja. Első sorban zanjutsuját segíti vele, hiszen ezáltal képes lehet olyan manőverekre, amikre egyébként nem lehetne képes, vagy éppen ellenfelének okozhat meglepetést azáltal, hogy hirtelen erősebben húzza le a támadót a gravitáció. Digestión (Roncsolás): Egyéni, zanjutsuval kevert resurrección technika. Kardjával képes a rezgéseket manipulálni; levegőbe mért csapásaival hullámokat indít az ellenfél felé, ami ha hozzáér, a belső szerveit szétroncsolja, egyszerűen felrobbantja azokat.

Zanpakutō

Zanpakutō neve: Intención de demonios (Démoni szándék)
Parancsszava: Itsuryuu chishio! (イつりゅう ちしお, Ontsd vérüket!)
Resurrección: Maszkja szarvakként helyezkedik el Slarin fején, Slarin pedig hatalmas szárnyakat növeszt, így akár a levegőből is képes támadni. Karmai is nőnek, amik önmagukban is hatásos fegyverként működhetnének, ha Slarinra jellemző lenne a cicaharc stílus. Bőre néhol vörös színű, halvány, áttetsző pikkelyekkel fedetté válik. Sebessége sokszorosára növekedik, hierroja pedig szinte áthatolhatatlan. Kitartása és tűrőképessége is megváltozik.

  • Slarin zanpakutoja
  • Slarin zanpakutoja
  • Slarin resurrección alakjában
  • Piel de Endriago (Sárkánybőr): Újabb passzív képesség; resurrección alakjában bőrét halvány, félig-meddig áttetsző, vörös pikkelyek borítják be. A pikkelyek hasonlóan védik a sebzésektől, mint hierroja, ez azonban a lélekenergia alapú támadásoktól (például kidouk, bizonyos zanpakuto képességek) védi. A támadások egyszerűen lepattannak róla, tökéletesen védve akár némelyik bankai támadástól is.

Rendszer:

    • 69 alatti kidoukat gond nélkül semlegesít
    • 70-es sorszámú kidouk esetében 60% eséllyel védi ki őket
    • 80-as sorszámú kidouk esetén 40% eséllyel védi ki őket
    • 90-es sorszámú kidouk esetén 20% eséllyel ússza meg bármiféle sérülés nélkül
    • Egyéb támadás esetén a nála alacsonyabb szintűeket lehet képes kivédeni (resurrecciónra tett pontjaihoz mérten), amennyiben lélekenergia vagy mágia alapú képességről van szó.
  • La opresión demoníaca (Démoni elnyomás): Végső esetben használt technika. Hatalmas nyomást helyez a környezetre, a gravitáció súlyával éri el, hogy az ellenfél egyszerűen összeroppanjon. Hátránya azonban, hogy őrá is ugyanúgy kihat. A nyomás hatására először a mozgás válik nehezebbé, egyúttal a légzés is egyre nehezebbé válik. Legvégül a célpont (de a használóé is) teste egyszerűen összeroppan, a csontok összetörnek, a mozgás pedig lehetetlenné válik.

Idézetek

  • Mi az a… tsunedere?
  • Én autót kértem, nem konzervdobozt.
  • Mit csinálsz, te idióta?!.
  • Nevezz árulónak… Ám mint minden, mit teszek, nem történik ok nélkül. Megvannak a magam motivációi. Ha megöllek, egy lépéssel közelebb kerülök célomhoz. Sajnálom, hogy így kell történnie. Tudod, én tényleg barátnak tekintelek.
  • Nem olyan mamlasz ő… Kicsit feszült, de egy korsó sör talán helyre hozná.
  • Na ácsi, azért beszéljünk meg egy két dolgot ezzel a lovaggá ütős dologgal kapcsolatban!
  • Szőke, legközelebb légy oly szíves és avass be engem is, ha el akarsz cipelni valahova. Picur, vagy hogy hívnak, neked súlyos problémáid lehetnek. Ő meg nem varázsló, csak egy szerencsétlen gyökér.
  • Még hogy ő rohadjon meg? Mindketten rohadjatok meg!
  • Látom, még mindig nem érted, miért hívnak téged köcsögnek… ¬.¬
  • Most mi van? Ezt már úgyis elcsesztük. :/

Becenevei

Érdekességek

  • A karakter külsejét Fuyumine Naoto adja, a Dogs: Bullets & Carnage egyik főszereplője.
  • A karakter régi és leggyakrabban használt avaalanya a To Aru Majutsu no Index egyik szereplője, Kanzaki Kaori.
  • Slarin "szinkronhangját" Itou Shizuka adja, aki Naotot és Kaorit is szinkronizálta.