FANDOM

Watanabe Yuusuke
Suke1
Kanji ワたなべ ユうすけ
Adatok
Született 06. 03.
Kor 25
Faj Shinigami
Nem Férfi
Magasság 185
Súly nincs adat
Hajszín fehér
Szemszín kék
Bőrszín fehér
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Foglalkozás tiszt
Korábbi foglalkozás 13. osztag 3. tisztje
Előző osztag(ok) 13 13. osztag
Partner Shiroichi Anao
Keisuke Isami
Korábbi partner(ek) Verashu Suwun
Személyes információk
Családi állapot Kapcsolatban
Rokonok Ninomiya Mitsuko (felesége)
Watanabe Nayoko (lánya)
Chizuki Maya (fogadott húga)
Zanpakutō
Shikai Aoki Za Kyodai Souryuu
Bankai Souryuujin Aoki

Watanabe Yuusuke (ワたなべ ユうすけ, nyugaton Yuusuke Watanabe) a 10. osztag volt kapitánya és a Daitenshi tagja.

Általában egyszerű Shinigami öltözékben, és haorijában látni, legalábbis az osztaga területén. 185 cm magas, fehér tüskés haja van, ami mindig össze-vissza áll, mert lusta megfésülni rendesen. Sportos testalkattal rendelkezik. Megfontolt, céltudatos, és elég kíváncsi, de ami a legszembetűnőbb nála, hogy kapitányi kinevezése óta nagyon lusta. Szereti a munkáját másokra sózni, elsősorban a hadnagyára, akivel teljes mértékben meg van elégedve. Imádja a természetet, amikor csak teheti, a parkban, vagy egy erdőben sétál, mikor csak ideje engedi, ám az utóbbi időben egyre kevesebb ideje van erre a hobbijára. Általában minden hülyeségben benne van, elsőként. Alapjában véve békekedvelő típus, ám ha arról van szó, nem futamodik meg a harctól. Nyugodt ember, nagyon nehezen lehet kihozni béketűréséből, viszont ha ez valakinek összejön, akkor az illető nagyon nagy bajban van. Általában könnyen barátkozó típus, ám csak azokat engedi közel magához, akikről úgy véli, hogy megérdemlik. Szoros barátságban áll Sierashi Yuusuke-vel, akire mikor megismerkedtek nem csak barátként, hanem tanítóként, mentoraként is felnézett, ám ez változott az idők során. Egyik legjobb barátjának tartja a férfit. Továbbá nagyon jó kapcsolatot ápol Yasuji Chiyokoval, Chizuki Maya-val, Verashu Suwunnal, Hana Akamotoval, és természetesen a menyasszonyával, Ninomiya Mitsukoval. A barátaiért bármire hajlandó, bármit képes megtenni értük, ez legjobban Mitsukonál mutatkozik meg, akiért az életét is eldobná, ha azon múlna. Egyfajta életcélnak állította ki magában azt, hogy Seireitei legerősebb harcosai közé tartozzon, és meg is tesz ennek érdekében mindent. Imádja a sakét, és más alkoholtartalmú készítményt is, továbbá szeret enni.

TörténeteSzerkesztés

[hamarosan]

KépességekSzerkesztés

Yuusuke jártas mind kardforgatásban, mind démonmágiában. A Seireitei egyik legjobb kardforgatója, ám még van mit tanulnia. Szívesen kombinálja a kidoukat a közelharccal, ezzel is kiszámíthatatlan harc közben.

ZanpakutōSzerkesztés

Teljes neve Aoki Za Kyodai Souryuu (アおき ザ キョだいソうりゅう)(Aoki, a hatalmas azúr sárkány), Yuusuke csak Aokinak hívja. Alapjáraton egy teljesen hátköznapi katana, kék markolattal, fekete sayával.

  • Shikai: A „Fagyassz!” („Hyouketsu!” ヒョうけつ) paranccsal hívja elő Yuusuke a shikai formát. A parancsszó elhangzása után a kard alakja megváltozik, és a kard közvetlen közelében lehűl a levegő. Pengéje megnyúlik, átváltozik, és néhány másodperc múlva , mikor teljesen átalakult, egy jégcsapkard van Yuusuke kezében.
    • Fagyhullám: (Shimo Nami, シもなみ) Egy jégből álló fagyhullámot küld az ellenség felé. A hullám viszonylag lassan halad és csak előre, ezért könnyebb kikerülni, viszont, ha eltalálja az ellenfelet, az teljesen megfagy.
    • Hegyi köd: (Hyoumu, ヒョうむ) Passzív képesség. A parancsszó elhangzására dermesztő, hideg, és szinte átláthatatlan ködöt hív le a hegyekből. Míg tart a passzív képesség, Yuusuke sebessége háromszorosára nő, továbbá a fagyhulláma is gyorsabb lesz, és tudja irányítani, támadás közben a a fagyhullám irányát változtatni.
    • Jégpajzs: (Aisu Tate, アいすアいす) Yuusuke képes a shikai és bankai szintjén megidézni ezt az alapvetően védekező képességet. A parancsszó elhangzása után a bal kezén egy fagyási folyamat indul meg, ami néhány másodperc múlva felveszi igazi alakját, egy tömör jégpajzsot. Ezzel Yuusuke képes a közelharci és távolsági támadásokat kivédeni, illetve a kidouknak is ellenáll bizonyos szintig. Gyengéje, hogy csak egy támadást bír teljes egészében kivédeni, ezért okosan kell használni. Minél több támadást hárít vele Yuusuke, a pajzs védelme annyiszor osztódik, és végül teljesen elporlad. Utána egy ideig nem is tudja használni.
    • Fagyos érintés: (Hokkyoku Sawaru, ホっきょく サわる) Passzív képesség. Ez a képesség automatikusan aktiválódik, mikor Yuusuke előhívja shikai képességét, és bankaiban is aktív marad. Lényege, hogy ha Yuusuke eltalálja és megsebzi ellenfelét, a kard által okozott seb és annak közvetlen környéke megfagy, ezzel is lassítva az ellenfelet, és fájdalmat okozva neki. Nem halálos, de nagyon hatékony az ellenfél lassítására, hátráltatására.
  • Bankai: Souryuujin Aoki (ソうりゅうじんアおき,Azursárkány király Aoki) Yuusuke megidézi Aokit, aki egy körülbelül 15 méter magas Azúrsárkány. A sárkány Yuusuke minden parancsának engedelmeskedik, emellett önálló akarata is van. Bankaiban Yuusuke nem tudja használni a hegyi köd képességét, viszont kap maga köré egy aurát, ami hópelyhekből áll és sebessége ötszörösére nő.
    • Jég Robbanás (アいすバくふ,Aisu Bakufuu) A sárkány kitátja pofáját és egy hatalmas robbanást idéz elő jégből. Nagyjából úgy néz ki, mint Rukia Hakuren-je.

Zanpakutō lelkeSzerkesztés

Neve: Aoki
Neme: Férfi
Megjelenése: Emberei alakjában egy fagymágus alakját veszi fel. Kb 2 méter magas, sötétkék, hosszú haja van, kék szeme. Testalkatánál fogva nem túl erős közelharcban, viszont a mágiában nincs párja. Ha emberi formában van, mindig egy furcsa kék aura veszi körül.
Jelleme: Mivel több száz éves, ezért elég bölcs, amiből kifolyólag sokszor próbálja oktatni és nevelni Yuusukét. Mindig mindent jobban tud, és ezt nem felejti el közölni gazdájával. Olyan, mintha egy nagybácsi lenne, aki folyton tanítja unokaöccsét.

IdézetekSzerkesztés