FANDOM

Yasuji Chiyoko
Chiyo1
Kanji 寧次 千代子
Adatok
Született 02. 03.
Kor ~120 év
Faj Shinigami
Nem
Magasság 165 cm
Súly 50 kg
Hajszín fekete
Szemszín barna
Bőrszín fehér
Vércsoport B
Különleges ismertetőjegyek nincs
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Foglalkozás A 4. osztag kapitánya
Korábbi foglalkozás 9. osztag 9. tisztje
13. osztag 5. tisztje
Előző osztag(ok) 9 9. osztag
13 13. osztag
Korábbi partner(ek) Kawazoe Hanae
Namie Fujishima
Amatsu Yukariko
Személyes információk
Családi állapot Kapcsolatban
Rokonok Sierashi Yuusuke (jegyese)
Sierashi Katsuo (fia)
Sierashi Masaru (fia)
Zanpakutō
Shikai Nishibi
Bankai Kyokujitsu

Yasuji Chiyoko (寧次 千代子) a 4. osztag volt kapitánya.

Se nem túl magas, se nem túl kicsi, olyan kis gyanús közepes. Vékonyka alkata igencsak megtévesztő - bár nem egy Lara Croft, de egyedül is kinyitja a befőttesüveget, indokolatlan mennyiségű, ruhával és cipővel megpakolt szatyrot képes végigcipelni a vásárlóutcákon, a fiacskáit pedig egyenesen földöntúli erővel hajlamos szorongatni amikor csak alkalma nyílik rá. Hosszú fekete haját a legkülönfélébb módokon tudja az aktuális öltözékéhez illő állapotba varázsolni, ám rendszerint kibontva hordja. Sűrű frufruja alól pillog ki nagy gomb szemeivel, amikkel előszeretel csikar ki szívességeket férfitársaitól egy szempillarebegtetéssel megspékelve. Mániákusan halmozza a különféle kenceficéket, bár saját bevallása szerint nem piperkőc. Olyannyira nem, hogy a legnagyobb lelki nyugalommal képes irtóztató összegeket ruhákra költeni, azon szent cél által vezérelve, hogy mindig a legjobb oldalát mutathassa az ő rettenthetetlen hős lovagjának és nagy Őjének, Sierashi Yuusukének. A tökéletességre mániákusan törekszik, mégha a tökéletes az ő szótárában egészen más megvilágítást is nyer. Egészében véve teljesen más képe van a világról a megszokottnál, talán ezért is lehet egy túlbuzgó, végletekig naiv energia- és időbomba. A legváratlanabb helyzetekben képes mély letargiába zuhanni vagy tüzet okádó házisárkányként tombolni, bár ez utóbbi lelkiállapotot csak az ő Mackómedvéje tudja nála elérni, igaz, napi rendszerességgel. Lustasága ellenére munkáját kötelességtudó beletörődéssel végzi, még ha nem is tartozik a papírmunka elvégzése a kedvenc időtöltései közé, nem vágyik másra. Fiatalkori teljes függetlenségre való vágya és csapongása törtetésével együtt vált semmivé, szívesen ábrándozik arról, hogy számottevő változás már nem is fog bekövetkezni ami a munkáját illeti. A magánéletében méginkább vágyik a biztonságos állandóságra, ám tisztában van vele, hogy Yuusuke mellett ez csak ködös ábránd lehet. A legabszurdabb elfoglaltságok kiötlését leszámítva a főzés tekinthető egyetlen hobbijaként. Vásárlási kényszerét itt a tömérdek mennyiségű szakirodalom beszerzésében éli ki, bár az egyes fogások hozzávalóiból is inkább négyszer annyit vesz, mint kellene. Imádja a hasát, bár nem mondható kifejezetten ínyencnek, gyakorlatilag bármit megeszik, ami fogyasztható, a zöldségekért egyenesen rajong, így rendkívüli gyakorisággal készít csöppségeinek különféle főzelékeket.

KapcsolataiSzerkesztés

TörténetSzerkesztés

KépességekSzerkesztés

ZanpakutōSzerkesztés

Zanpakutō lelkeSzerkesztés

IdézetekSzerkesztés